קרדיט - Canva

מחפשים אריחים לריצוף או חיפוי בבית? כאן תמצאו את כל מה שחשוב לדעת על אריחי גרניט פורצלן עם דגש על גרניט פורצן מדוקק. אריחי גרניט פורצלן הם הפופולריים ביותר בישראל, הסיבה לכך היא היתרונות הרבים שמתלווים לבחירה בגרניט פורצלן לעיצוב הבית. העמידות הגבוהה היא ללא כל ספק אחד היתרונות הבולטים, אריחי הגרניט פורצלן נחשבים עמידים וחזקים אף יותר מאריחי קרמיקה. גם בבחירת אריחי גרניט פורצן מדוקק (אריחים גדולים ודקים) אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שבחרתם בחומר גלם חזק מאוד. ניתן למצוא שפע של עיצובים, מידות וסגנונות להתאמה של אריחי גרניט פורצלן לכל סגנון עיצוב ולכל חלל.

מה הופך אריחי גרניט פורצלן כל כך עמידים?

טכניקת ייצור ייעודית היא זו שמבטיחה עמידות של אריחי גרניט פורצלן לעשרות שנים. האריחים מתוכננים ומיוצרים עם שכבה עליונה אטומה לחדירת נוזלים וחסינה מפני שריטות. יש לגרניט פורצלן את היכולת לשאת משקלים גבוהים. הביקוש הרב לאריחים חזקים ועמידים הוביל לפיתוח של מגוון סגנונות ועיצובים, אפשר למצוא אריחים במראה יוקרתי עם גימור מבריק, מראה כפרי עם גימור מט, מרקם של עץ, טקסטורה של אבן טבעית ועוד. תהליך ייצור ייחודי של גרניט פורצלן מבטיח עמידות גבוהה יותר מזו של הקרמיקה. אריחי גרניט פורצלן יהיו בחירה הולמת בעבור ריצוף בעוד קרמיקה מתאימה יותר לחיפוי קירות.

רשימת יתרונות של גרניט פורצלן

  1. אפשרות של ריצוף בהדבקה
  2. עמידות לאורך זמן
  3. התאמה לכל חדר
  4. אטימות מפני חדירת מים
  5. ניקוי קל
  6. אפשרות לסגנון עיצוב שמדמה חומרים אחרים (עץ, אבן ועוד)

מתי נבחר באריחי גרניט פורצלן דקים?

עיצוב פנים מקצועי הוא כזה שמעניק לנו תחושת מרחב והופך את מתחם המגורים שלנו למזמין, נוח ומלא באנרגיה טובה. שימוש באריחי גרניט פורצן מדוקק יוצר מראה נקי, מודרני ומרווח. האריחים הגדולים מכסים את השטח עם מעט מאוד מרווחים לקבלת משטח אחיד. ריצוף ללא חיבורים מצליח לייצור תחושת מרחב גם בחללים קטנים. בחירה באריחים מדוקקים עשויים גרניט פורצלן מבטיחה לכם גם עמידות לטווח ארוך, גם ניקוי קל וגם מראה מעוצב ומרהיב, אתם צפויים לקבל מחמאות רבות על הריצוף החדש שלכם. לקבלת החלטות מדויקות בתחום הריצוף חשוב להתייעץ עם איש מקצוע. אם אתם נמצאים לקראת ריצוף מחדש של הבית אל תפספסו את ההזדמנות לבחור באריחים מדוקקים, צרו קשר עם חברת תואם לפרטים נוספים, הערכת מחיר ותכנון הריצוף החדש שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here