השקעות אלטרנטיביות
קרדיט https://my-benefit.co.il

יועץ פיננסי – קחו אחריות על הכספים

יועץ פיננסי הוא אדם אשר ייעץ לכם ויעניק לכם טיפים בכל נושא הכסף שלכם בין אם זה כיסוי הביטוח שלכם, קרן הפנסיה שלכם, תיק ההשקעות שלכם, ועוד מגוון ביטוחים וקרנות אחרים. היתרון ביועץ פיננסי פרטי הוא שהוא יהיה ממוקד בנושא שלשמו הגעתם אליו, בניגוד לחברות ותאגידים שונים שלא בהכרח ישימו דגש על מה הלקוח שלהם תמיד צריך. יועץ פיננסי יעזור לכם לעלות את הרווחים שלכם בתחומים השונים שלשמם הגעתם אליו, יברר עבורכם אילו קרנות יש לכם, האם מגיע לכם כסף ממקום עבודתכם, ויעשה עבורכם בירוקרטיות שונות ויוודא שמגיע לכם הכסף הראוי לכם. זיו בר נוף הקים את My Benefit על מנת לעזור לאנשים בתחום הכלכלי ולמנף את כלל האוכלוסייה עצמה, זיו הוא בעל ניסיון עשיר בתחום הפיננסים והוא עושה זאת מתוך אידיאל לעזור לאנשים שפשוט אין להם מושג על סכומי כסף גדולים שמגיעים להם.

השקעות אלטרנטיביות הן השקעות מניבות

השקעות אלטרנטיביות הן השקעות באפיקי השקעה, הדבר היה פחות מקובל אך כיום ההשקעות עולות וצוברות תעופה בנושא. השקעות אלטרנטיביות בדרך כלל מניבות תשואות גבוהות משאר ההשקעות שכן גם הסיכון בהן עולה וחשוב להיוועץ עם מומחה בתחום ההשקעות שיעזור לנו להבין את הגורמים השונים המשפיעים על ההשקעה ויעזור לבחור עבורנו מקור יחסית בטוח ואמין שיעזור לנו להרוויח כסף. בנוסף ההשקעות אינן מתבצעות באופן ישיר אלא על ידי גוף פיננסי. חשוב להיוועץ עם אדם אשר מבין בתחום ההשקעות האלטרנטיביות שכן גודל הרווח כגודל הסיכון.

ייעוץ פיננסי
קרדיט https://my-benefit.co.il

תכננו את הפרישה שלכם נכון

תכנון פרישה נכון הוא לא דבר של מה בכך והוא דורש מחשבה לפני ביצוע הצעד המשמעותי הזה בחיינו, חשוב שנקפיד על פריסה נכונה של ההכנסות של הפורש, בנוסף נתחשב בכך שככל שהגיל עולה כך עולה גם השימוש בתרופות של אותו אדם וחשוב שיהיה לו מהיכן למשוך את הכסף הדרוש לסל התרופות. בשביל פרישה נכונה ניוועץ עם מומחה שיכווין אותנו וייתן לנו את כל מה שאנחנו צריכים לדעת בתחום הפרישה ואילו זכויות מגיעות לנו, זיו יעמוד לצידכם לכל אורך התהליך ויעניק עבורכם חווית שירות ואמינות מעל ומעבר, שכן אלו הם הערכים שהביאו אותו עד הלום, לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון: 052-8832422.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here