איך להפיק אירוע גדול בצורה בטיחותית?

הפקת אירועים רבי משתתפים הפכה למשימה מורכבת בה יש צורך להתייחס לפרטים רבים מאוד, תוך פרק זמן קצר. כדי לאפשר להפקה לצאת לפועל, מבלי לפגוע במידת הבטיחות של כל המעורבים באירוע, יש צורך לעמוד בתקני בטיחות מאוד מחמירים. לשם כך, ניתן לפנות לחברת ייעוץ ובטיחות, כמו חברת מגן הנדסה, ולבקש סיוע בהפקה האירוע על הצד הטוב ביותר. 

עמידה בכל תנאי החוק – קבלת אישור להפקת האירוע

כדי שתוכלו להעלות כל מופע ציבורי, אתם צריכים להתייחס לפרטים טכניים רבים לאורך שלבי ההפקה השונים. בין היתר, יש צורך לבחון את רמת הבטיחות והנגישות לאירוע. זאת על מנת לאפשר לקהל שלכם להנות ממופע מקצועי מדהים, מבלי להעמיד אותם בסיכון מיותר. אחד מאנשי המקצוע שיכול לעזור לכם לקבל את כל האישורים הנדרשים להפקה הוא מורשה נגישות, שיכול לתכנן את הנגישות לאירוע בקלות ויעילות.

מתאימים את האירוע לכל המשתתפים

אם האירוע שלכם הוא אירוע שדורש בחינה מעמיקה יותר של הגדרות הבטיחות, ייתכן שאתם צריכים למצוא אדם בעל מגוון רחב יותר של כישורי הנדסה, אשר מחזיק בתואר יועץ בטיחות ונגישות. כך תבטיחו שאתם מעניקים את תשומת הלב הנדרשת למבני הבמה, הכיסאות ואפילו יציאות החירום במופע שלכם. זאת מתוך רצון, כמו גם דרישה חוקית לעמוד בתנאים לקיומו של המופע. אתם לא רוצים למצוא את עצמכם ברגע האחרון, מתמודדים עם ביטול של המופע מצד רשויות החוק והמשטרה, ולכן כדאי לכם לעשות את כל המאמצים הנדרשים מבעוד מועד.

אירוע בטוח מתחילתו ועד סופו

בטיחות באירועים המוניים חייבת לעמוד בראש מעיינכם כמפיקים. זה הוא תנאי בסיס לקיומו של כל מופע, במיוחד אם מדובר על מופע בו עתידים להשתתף אנשים רבים. מסיבה זו אתם רוצים להיעזר באנשים בעלי הידע המקצועי המתאים, כבר מהשלבים הראשונים לתכנון האירוע.

משלימים כל בדיקה במקצועיות רבה

אל תשכחו כי לרשותו של יועץ בטיחות ניסיון ויכולת לבצע בדיקת קונסטרוקציה, כך שהוא יכול לתת לכם חוות דעת מקצועית גם על תחומים הנדסיים מורכבים יותר, כמו למשל מידת העמידות של הבמה, התאורה וציוד ההגברה.

חברת מגן הנדסה היא חברה מקצועית למתן ייעוץ בתום הבטיחות למבנים, מוסדות ומפיקי אירועים שונים. החברה עושה כל המאמצים כדי לתת לכם חוות דעת אמינה שתהפוך כל אירוע או מבנה למקום בטוח לכל אדם. לפרטים נוספים ויצירת קשר עם צוות החברה, פנו לטלפון- 054-7606566.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here