בעלי עסקים – האם כבר בדקתם את רמת הבטיחות בעסק שלכם?

אתם נמצאים כל יום במשרד, ומבלים בו את מרבית שעות הערות שלכם. צוות העובדים הגדול וגם הלקוחות לעיתים לא נותנים את מלוא תשומת הלב לפרטים הקטנים, אבל אתם בתור מנהלים חייבים לעשות זאת. וכתוצאה מכך, אתם רוצים לבצע בעזרת חברת מן בטיחות ונגישות, בדיקות באופן קבוע כדי להבטיח את סטנדרט הבטיחות.

בדיקות על פי דרישות החוק

במדינת ישראל יש דרישה קבועה, מכל בעלי העסקים ומנהלי המשרדים השונים, לעמוד בתנאי בטיחות גבוהים מאוד. זאת, על מנת לצמצם באופן משמעותי כלל הניתן את כמות מקרי האסון שיכולים לקרות במקומות הומי אדם. על מנת שתוכלו לקבל ממדינת ישראל רישיון עסק, אתם חייבים להציג דו"חות מפורטים, בזמנים קצובים ולהוכיח שאתם עושים הכול על מנת לעמוד בתני הסף של החוק.

מתאימים את המשרד לכלל האוכלוסיות

לצד הדרישה החוקית לסטנדרט הבטיחות, בשנים האחרונות עולה גם המודעות לצורך בנגישות מבחינתם של בעלי עסקים רבים. החוק מחייב כיום רק מוסדות ציבוריים לעמוד בתנאי נגישות, אך בעלי עסקים פרטיים רבים מעוניינים לשכור את שירותיו של מורשה נגישות, אשר יהפוך את העסק שלכם למקום שנוח גם לבעלי מוגבלויות לבקר בו. בצורה כזו, אני כחברה מאפשרים לכל סוגי האוכלוסיות ליהנות מכלל השירותים הקיימים בחברה. מנקודת המבט שלכם, זה המעט שאתם כבעלי עסקים יכולים לעשות על מנת לעזור לאחרים להרגיש בנוח בחנות שלכם.

סקירה מלאה של דרישות הבטיחות

בכדי להגיע למצב בו אתם עומדים בכל דרישות הבטיחות והתקינות הקיימות בחוק, אתם חייבים לשכור את שירותיו של איש מקצוע בעל ניסיון בתחומו. למשל, על מנת לקבל את אישור הכבאות, אתם נדרשים להזמין לבית העסק שלכם יועץ בטיחות אש. היועץ יסייר במקום, וייבחן בצורה מלאה את כל הליקויים הקיימים בעסק שלכם.

לאחר הביקור, יישלח אליכם לעסק תיק שטח, ובו יפורטו כלל הליקויים, כמו גם הצעות לייעול ושיפור מצב הבטיחות באש בעסק שלכם. אתם, בתורכם, תתחייבו לבצע את כל התיקונים בזמן על מנת לקבל אישורי בטיחות כנדרש בחוק.

צוות המומחים של חברת מן בטיחות ונגישות פועל בשנים האחרונות רבות על מנת לסייע לבעלי עסקים רבים לקבל את אישורי הבטיחות השונים, אשר נדרשים על פי החוק. אנו מבצעים בצורה מקצועית בדיקות תקינות ומאפשרים לכם לקבל דו"חות מפורטים לתיקון הליקויים. לפרטים נוספים וקביעת פגישה, התקשרו למשרדינו: 052-2337718.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here