גיוסים למחסנים - עבודה לוגיסטית ברמה מקצועית

גיוס עובדים לתחום הלוגיסטיקה נתפס כתחום עיסוק מאתגר וקשוח. בין אם דרישות פיזיות גבוהות עבודה תחת לחץ או נכונות להתמודד עם משימות רבות, עולם הלוגיסטיקה מציג סף כניסה שלא כל עובד יכול לעמוד בו. אתם בתור מנהלים, לא חייבים להתמודד עם הלחץ לאיתור עובדים, כשיש באפשרותכם לפנות לחברות השמה המתמחות בתחום.

גיוס שחקני הנשמה של החברה שלכם

לרוב, מי שבוחר לעבוד בתחום הלוגיסטיקה מכיר את המגבלות ואת היתרונות שבעבודתו. למחסנאים, פורקי סחורה ונהגי הובלות יש תנאי עבודה מאתגרים ועדיין הם בוחרים כל בוקר לקום ולהגיע לעבודה. כל תהליך גיוס עובדים בלוגיסטיקה מחייב התייחסות לפרטים הקטנים כדי למצוא את ההון האנושי האיכותי והמדויק ביותר לדרישות התפקיד שלכם. מתוך מאגרים שלמים של עובדים פוטנציאלים, חברות גיוס והשמה יכולות לאתר לכם את המועמד שייתן מענה בדיוק לתקן אותו אתם צריכים לאייש.

עבודה לוגיסטית היא מקצוע לחיים

סידור מחסן נדמה לרבים מאיתנו כתחום עיסוק שולי מאוד שכמעט אין לו השפעה על חיי היום יום של כולנו. בעוד שהלכה למעשה מדובר באנשים שמאפשרים לנו לקבל כל מוצר או שירות שאנו רוצים. לולא היו אותם מחסנאים מבצעים את עבודתם קשה היה לשנע מזון, רהיטים ואפילו אמצעי טכנולוגיה שונים מפס הייצור עד למדף החנות. אנשי הלוגיסטיקה עם הקו המקשר בין פס ייצור לחנויות והם חיוניים למשק כולו מעצם עבודתם. זו בדיוק הסיבה לדרישות הגבוהות שיש מאנשי הלוגיסטיקה.

מקימים צוות הובלות אמין למחסן שלכם

מלבד אנשי המחסן גם לצוותי השינוע יש חשיבות בכל התהליך הלוגיסטי. הובלה של משטחים שונים ממחסן החברה אל החנויות המשווקות, אשר מהווה למעשה את השלב האחרון בתהליך הייצור. ההובלה חייבת להתבצע בצורה אחראית על ידי אדם עם רישיון מוסמך וניסיון בפריקת מכולות. נהגי ההובלות לא נמצאים רוב שעות היום תחת עינו הפקוחה של מנהל עבודה, ולכן אתם חייבים להיות בטוחים שמדובר באנשים אמינים וראויים שיכולים לשמור על ערך הסחורה שלכם ולהביאה ללקוח בצורה בטוחה ושלמה. איתור מועמדים אלו מתחיל משלב הרעיון הטלפוני שם מבוצע הסינון הראשוני של המועמד, על ידי חברת משאבי אנוש.

גיוס מקצועי לתחום הלוגיסטיקה

חברת CFM היא חברת משאבי אנוש אשר מתמחה בתחום הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה, זאת לרבות במציאת המועמדים הנכונים לכל משימה, גם לשם הובלות משטחים וטיפול מקצועי בהם. צוות המגייסים של החברה מנוסה בביצוע רעיונות טלפונים ויכול להביא את המועמדים הנכונים למשרה הנכונה בשביל כל מנהל עבודה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבנות את פרופיל המשרה ולהמתין לתוצאות. התקשרו עכשיו 053-6209528.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here