קרדיט: אתר המלצה

לעבור משרד זה לא פשוט; מדובר בתהליך המצריך היערכות מוקדמת וביצוע שלבים מוגדרים בזה אחר זה ובצורה מסודרת, במטרה להשלים את התהליך בהצלחה. יש לדעת תחילה שהמשרד כולל פריטים רבים של ציוד וריהוט שצריך להעביר באופן מבוקר. בנוסף, התהליך מחייב לעתים סיוע מטכנאים לפירוק של הציוד הטכנולוגי והרכבתו מחדש במשרד החדש. אז איך אפשר לעבור בהצלחה את התהליך?

מזמינים שירות רק מחברה עם התמחות של הובלת משרדים

לא מעט חברות הובלה גילו את הפוטנציאל הגדול שבהעברת משרדים; לכן יש הרבה מהן המתמקדות באופן ספציפי בתחום המבוקש של הובלת משרדים, וכדי לעשות זאת הן מתאימות אנשי מקצוע ומובילים מנוסים כדי לעשות זאת היטב. כדי להבין שהובלה של משרד אינה הובלה סטנדרטית אלא כזו הדורשת מיומנות רבה ועבודה עם מובילים מנוסים המסוגלים לסייע בתהליך ההובלה כולו. מובן שצריך לבחור בחברה המתמחה בסוג זו של הובלה.

אורזים הכל יום אחד לפני שעוברים

לפחות יום אחד טרם המעבר, רצוי לוודא שהציוד כולו מוכן ושהקרטונים סגורים באופן הרמטי. כך תבצעו תהליך העברה זריז. מלבד זאת, רצוי לבצע מראש עטיפה בניילונים של הרהיטים והחפצים העדינים כדי למנוע נזקים במהלך ההעברה.

סדר וארגון הם חשובים

לא סתם כתבנו למעלה שהובלת משרד צריכה להיעשות עם תשומת לב מרבית. אפשר בקלות להתבלבל בין החפצים, שעשויים להיות דומים או זהים. ארגון החפצים ללא סדר וללא סימון ראוי עלול לסבך את העניינים בשלבי הפריקה והסידור מחדש.

אם לעובדי המשרד את זמן או אפשרות לדאוג לארגון הזה, ניתן להסתייע בחברת הובלות שאנשיה יכולים לעזור גם באריזת התכולה. כדי שחברת ההובלה תוכל לתת סיוע אופטימאלי, רצוי להעביר אליה מראש את הפרטים החשובים על ההובלה שבתכנון: מהם הפריטים להעברה? במה הם מתאפיינים (גודל, משרד, שבירות וכו')? מה ההבדל בין שטח המשרד הקיים לבין שטח המשרד החדש? ופרטים חשובים נוספים. אם לחברה יהיה את המידע החשוב הזה, היא תוכל להיערך מבעוד מועד מבחינת רכבי ההובלה, צוות המובילים ועוד.

בוחרים חברת הובלות מקצועית ואמינה

כדי לבחור חברה מקצועית ואמינה, יש לתת את הדעת לגבי פרמטרים מהותיים, כגון – מספר המובילים, מספר רכבי ההובלה, הצורך בשירותי מנוף, זמינות החברה בזמן המעבר המיועד, שירותים נוספים (כגון, אריזה והספקת קרטונים) ופרטים חשובים אחרים המתאימים לדרישותיכם. כדי למצוא חברה כזו יש לבצע סקר שוק ולהיעזר במכרים שביצעו העברה כזו לאחרונה ויוכלו להמליץ על חברה אמינה ומקצועית המספקת שירות טוב. היום אפשר למצוא באינטרנט אינדקסים המציעים דירוג אמין של חברות הובלות יחד עם חוות דעת מלקוחות קודמים.

ביטוח ואחריות על ההובלה

לפני שאתם סוגרים עסקה עם חברת הובלה כלשהי, רצוי שתבדקו האם החברה מעניקה ביטוח מלא על כל התכולה המובלת. חשוב גם לברר מהו סוג הביטוח ומה מתרחש אם פריט ניזוק במהלך ההעברה, והאם ישנה השתתפות עצמית. הפרמטר הזה חשוב במיוחד, ואם אכן קורה משהו, יש למי לפנות. זכרו שיש חברות הכוללות את תעריף ביטוח ההובלה במחיר, כך שאין סיבה להגדיל את המחיר בגין ההובלה.

לא כל יום אנחנו עוברים משרד ולכן יש להתייחס ברצינות לגבי החברה שאנחנו מעסיקים ולקחת בחשבון גם את הפרטים הקטנים.

 

אינדקס עסקים של אתר "המלצה" מגוון רחב של חברות הובלה בפריסה ארצית

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here