הכן גגך לחורף: כל מה שרציתם לדעת על איטום גגות

רבים מכירים את התופעה המטרידה והכל כך לא נעימה של רטיבות בבית אשר מגיעה מגג המבנה. התופעה הכל כך לא נעימה הזו עלולה לפגוע באיכות הנכס שלכם, לפגוע באורח החיים בתקופת החורף, וכמובן גם ליצור עובש הכולל בקטריות וחיידקים אשר ממש לא בריאים לגופינו ועלולים להוביל למחלות זיהומיות שונות. אם גם אתם מכירים את התופעה הכל כך לא נעימה הזו של רטיבות הבית בחורף, הכתבה הבאה הוכנה במיוחד בעבורכם. בכתבה זו נדון על סוגי שיטות איטום הגגות הקיימים, מהו איטום גגות איכותי, נדון גם על המלצות לאיטום גגות בראשון לציון והסביבה ועוד.

אילו שיטות איטום גגות קיימות?

יריעות ביטומניות- השיטה היעילה ביותר כיום לאיטום גגות הינה השיטה הכולל שימוש ביריעות ביטומניות.  הסיבה לכך שהשיטה נחשבת ליעילה במיוחד היא מפני עמידותן הרבה לארוך זמן של היריעות. היריעות עמידות במיוחד גם בתנאי קיצון מבחינת מזג אוויר ואקלים. השיטה מומלצת בעיקר עבור איטום גגות בתל אביב, או כל אזור אחר אשר מתאפיין בלחות רבה. בנוסף היריעות כמעט ולא זקוקות לתחזוקה לאחר עבודת האיטום.

איטום גגות בזפת- איטום גגות באמצעות זפת נחשבת לשיטה ותיקה מאוד. שיטה זו יעילה ועל כן נמצאת בשימוש רב. השיטה הזו מתאימה במיוחד לגגות הכוללים דודי שמש וריבוי חפצים בולטים. שיטת האיטום בזפת מצריכה תחזוקה שוטפת על הגג. מדובר בשיטה זולה יחסית אך יעילה.

יריעות PVC או EPDMיריעות אלה לא מודבקות על גבי הגג, אלא מונחות עליו וכך היריעות יוצרות שכבת כיסוי אטומה על גבי הגג. בשל העובדה שאינן מודבקות לגג הן נחשבות יעילות פחות ביחס לשאר האפשרויות אך עדיין מספקות איטום מפני הגשם. העובדה שחומר היריעות בצבע לבן, חוסכת את צביעת הגג.

 

פנו אל אנשי המקצוע המנוסים ביותר

על מנת לבחור שיטה של איטום גגות וכן לבצע אותה, מומלץ ורצוי להתייעץ עם אנשי מקצוע איכותיים ומנוסים בתחום. פרץ איטומים בעמ, מספקת פתרונות איטום גגות באשדוד, המרכז ואזורי הדרום. לפרטים נוספים היכנסו לאתר.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here