קרדיט: Freepik

הצבת פיגומים הכרחית בכל פרויקט בנייה או שיפוץ. רוב הקבלנים מעדיפים לשכור פיגומים על פני רכישה עצמית. הסיבה לכך היא נוחות וניצול נכון יותר של המשאבים. פיגום להשכרה מאפשר התאמה מדויקת בין המתקן לבין המידות של המבנה. עלות של השכרת פיגומים נקבעת בהתאם לסוג של הפיגום, משך השימוש וצורך בהתקנים מיוחדים.

איזה פיגום נחשב לבסיסי ביותר?

הבחירה של רוב הקבלנים היא פיגום חמורי שמתאים לרוב הפרויקטים. זהו פיגום שמתאים לעבודות בגובה נמוך עד גובה 2 מטר. פיגום חמורי בונים באמצעות שתי סמוכות חמור עליהן מניחים משטח דריכה. במעמד ההזמנה חשוב לוודא שאתם מזמינים פיגומים בגובה שתואם את צרכי העבודה. כמו כן, חשוב שים לב למחירים של השכרת פיגום אלומיניום בתעריף יומי ולמחירים של תעריף חודשי. קיימים דגמים של פיגומים עם סולם מובנה ודגמים ללא סולם. הצבה בטיחותית של הפיגומים דורשת קרקע מיושרת.

מהו פיגום עצמאי?

אם אתם זקוקים לפיגומים במבנה של במת הרמה, הפיגום העצמאי יהיה בחירה נבונה. זהו פיגום שמרכיבים מבסיס על גלגלים, רשת של מוטות מתכת ומשטח דריכה. אפשר לבנות פיגום עצמאי בכמה גבהים בהתאם לצורך. פיגום עצמאי אינו דורש חיבור על המבנה אך יש להקפיד להציב אותו על קרקע יציבה. למטען הבטיחות שלכם יש להקפיד על נעילת גלגלים, פילוס ואיזון של הפיגום, הקמת אזור עבודה מוגן בראש הפיגום. זקוקים לפיגום עם בולם ללא גלגלים? פיגום נייד טלסקופי יספק מענה מדויק.

השכרה בטוחה של פיגומים

על מנת להגן על עצמכם ועל הסובבים אתכם מתאונות, כדאי להקפיד לשכור פיגומים בהתאם לתקן האירופאי. התקן מגדיר באופן חד משמעי פרמטרים טכניים בהם הפיגום מחויב לעמוד. אחת לתקופה כל פיגום נדרש לעבור מבחן לקביעת כשירות. המבחן כולל מבחני יציבות, עמידות, נשיאת משקל ועוד. עשו לעצמכם כלל השכור פיגומים אך ורק מול ספקים שמבצעים באופן שוטף בדיקות תקינות יסודיות.

באיזה פיגום כדאי לבחור?

מחיר לא יהיה אף פעם השיקול המכריע בבחירת פיגומים להשכרה או קנייה. החלטות חכמות מתקבלות על בסיס שיקולים מקצועיים ובליווי של מהנדס. יש לבצע בדיקה יסודית לפיגום לפני תחילת העבודה כאשר ההתקנה חייבת להתבצע על ידי מתקין מוסמך. כללי הבטיחות נועדו להבטיח שימוש בטיחותי, למנוע תאונות ולהציל חיים. על כן, אל תמהרו להתפתות להצעות מחיר זולות שלא כוללות בדיקות בטיחות.

לשכור או לקנות, מה עדיף?

אם אנכם עושים שימוש קבוע בפיגומים אין כל סיבה לרכוש אותם. השכרת פיגומים אל מול חברה אמינה ומקצועית מבטיחה לכם מענה מלא ומדויק במחיר הוגן. חשוב לזכור שרכישת פיגומים דורשת גם פתרון אחסון בעבור הזמן בו הפיגומים אינם בשימוש. השכרה של פיגומים אפשרית לתקופה קצרה של יום אחד או לפרק זמן ארוך של מספר חודשים. תבחרו נכון בחברה שרואה בהשכרת פיגומים מקצוע ותקבלו מענה מדויק, נכון ובעיקר, בטיחותי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here