קרדיט: pixabay

לא תמיד נעים לנו להודות בכך, אבל קייטרינג ברמה גבוהה פשוט יכול לעשות את כל האירוע. בין אם מדובר בחוויה טובה במיוחד או גרועה במיוחד, היא נשארת איתנו זמן רב בזיכרון וצובעת לא פעם את האירוע כולו. לכן, הבחירה בקייטרינג המתאים היא חלק מהותי ומרכזי בתכנון האירוע שלך ושווה שנקדיש לכך את כל המחשבה והמשאבים שעומדים לרשותנו. האורחים שלנו רק יודו לנו על ההשקעה הזו. שף איתן קיזלר יעניק לך בדיוק את החוויה שחיפשת. עם ניסיון רב שנים במטבחי עילית מובילים ושימוש בחומרי גלם באיכות בלתי מתפשרת, ממתין לך אירוע בלתי נשכח.

חוויית אירוח טובה פועלת על כל החושים. אם העיצוב והתאורה במתחם פועלים על חוש הראייה והתקלוט נחווה בחוש השמיעה, את חוש הטעם והריח אנו מפקידים בידי צוות הקייטרינג. לכן, על השף שנבחר לאירוע שלנו מוטלת אחריות אדירה. המנות שיוציא תחת ידיו במהלך האירוע יקבעו במידה רבה את הצלחת האירוע כולו וחשוב שנבחר באיש מקצוע עם ניסיון והכשרה קולינרית ברמה גבוהה. כחלק מתהליך קבלת ההחלטות שלך לבחירת קייטרינג בצפון, רצוי לפנות אל הכתבות הנכונה – ולהסתייע בשירותיו של שף מקצועי.

להתנסות בטעמים חדשים

הטעם של הסועד הישראלי השתנה מן הקצה אל הקצה בשנים האחרונות. מסעדות שף רבות קמות בישראל והתרבות הקולינרית משגשגת. תוכניות הריאליטי בתחום הבישול הן להיט אדיר וההיכרות עם חומרי גלם חדשים וטכניקות בישול מכל תרבויות העולם דוחפות את הישראלים לחפש אחר מטבחים חדשים ולחוות אוכל באותו האופן שבו אנו הולכים לגלריית אמנות או מאזינים ליצירת מוסיקה, ולא רק כדי לשבוע. לא משנה לאיזו מטרה נזדקק לשירותי הסעדה, שווה שנשקיע ללא קשר לגודל האירוע. בתהליך בחירת קייטרינג שבת חתן או יום הולדת ראויים להשקעה לא פחות מחתונה או בר מצווה ועם מגוון האפשרויות שיש היום, לא צריך כלל לעמוד בדילמה הזו. כל אירוע הוא הזדמנות להתענג על טעמים שטרם יצא לך להתנסות בהם.

לא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר

האירועים שלך ראויים לסטנדרטים בלתי מתפשרים. אם תמיד רצית לשמח את האורחים באירוע שלך עם מנות גורמה איכותיות, שמחשבה וקפדנות רבה הושקעה בכל אחת ואחת מהן ללא יוצא מן הכלל, זה הזמן לעלות לשלב הבא ולבחור בקייטרינג שמציב את האיכות בלב העשייה. כדי ליהנות משירות קייטרינג מקיף לכל אירוע, או משירות שף עד הבית כדי לחגוג עם ארוחות קסומות בביתך, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו בטלפון 052-4430202.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here