לנקות חלונות בבית פרטי בעצמכם ובקלות

המשימה של ניקוי הבית הפכה להיות מורכבת יותר במשך השנים לא רק בשל העובדה שחומרי הבנייה נעשו יקרים ועדינים יותר אלא גם משום שיותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות של שמירה על בית נקי ומצוחצח שמשדר יוקרה במלוא מובן המילה. מחשבה על ניקיון הבית הפכה להיות כזו שמערבת חשיבה על הפרטים הקטנים ביותר, מניקיון הרצפות ועד ניקוי החלונות והמסגרת שלהם. ניקיון חלונות הוא תורה בפני עצמה ובמאמר הזה תקבלו את הטיפים המתאימים כיצד לנקות חלונות בבית פרטי בעצמכם ובקלות.

כולנו זוכרים את האימהות שלנו מנקות את חלונות הבית עם נייר עיתון. האופנה הזו חלפה ועברה מהעולם וכיום כבר ידוע שניקיון בעזרת נייר עיתון אינו מושלם ורחוק מלעמוד בסטנדרטים של ניקיון הבית המודרני. ניירות עיתון שורטים ומשאירים עננה על חלונות הבית והתוצאה רחוקה מלהיות משביעת רצון. הבשורה הטובה היא שכיום יש חומרי עבודה מותאמים לחלונות וכן כלי ניקוי מתאימים שמאפשרים להסיר לכלוך קשה מצד אחד ומצד שני שומרים על תקינות החלון.

לנקות חלונות בבית פרטי בעצמכם ובקלות מבלי לפגוע בחלונות

קחו למשל את חלונות המטבח. אלו חלונות שמועדים לצבור כתמי שומן ואבק, מה שמשאיר לכלוך קשה ועיקש במיוחד. סכין או כל כלי חד אחר אינם באים בחשבון היות שהם עלולים לפגוע בחלון ולשרוט אותו ולכן אין להשתמש בהם. הבשורה הטובה היא שישנה סכין גירוד מותאמת לחלונות שבה ניתן להשתמש ושהיא בטוחה לשימוש עבור החלונות ומאפשרת התמודדות עם לכלוך קשה במיוחד.

מהיבט אחר, ניקוי החלונות בבית עלול לדרוש התמודדות עם חומרים כמו לשלשת יונים שמשאירה לכלוך עיקש במיוחד. כאן חשוב להיעזר בחברה מקצועית שתבצע ניקיון יסודי ואחראי תוך שימוש במסכות מותאמות שיגנו בפני האדים הרעילים שנפלטים מהלשלשת. בשום מצב אין לבצע ניקיון כזה בידיים חשופות וללא חומרי ההגנה.

החומרים שמהם עשוי ניקוי החלונות

בניקיון החלונות חשוב לעשות שימוש בחומרים מותאמים ובמטליות שיהיו ייעודיות לניקוי חלונות. זה לא רק מקל משמעותית על העבודה, היות שמטליות מהסוג הזה לא ישאירו סיבים על חלון אלא גם יוביל לתוצאה טובה בקלות רבה יותר. טיפ חשוב ביותר הוא לשמור מטלית נקייה לייבוש הסופי של החלון וכך לאחר שסיימתם לנקות והחלון כבר נראה יבש לחלוטין יש לעבור עליו שוב בתנועות אחידות עם מטלית נקייה ולחה. זה מבטיח תוצאה מושלמת ונטולת סימני ניגוב וכתמי ייבוש.

ניקיון החלונות הוא המפתח ליצירת בית  במראה יוקרתי ומעוצב. למעשה אין כמו חלון נקי כדי לייצר אווירה של שקיפות ויוקרה בבית ואין עיצוב שלא ייפגם אם חלון הבית לא יהיה נקי. זאת ועוד שמירה על ניקיון החלונות מבטיחה פיזור טוב יותר של האור בבית, מייצרת קשר בין החוץ והפנים וגם שומרת על תקינות הצירים והמסילות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here