קרדיט: ozsafes.co.il

כספות הן חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו גם בבית וגם בעסק אך מה קורה במידה ואיננו מצליחים לפתוח את הכספת בשום דרך? נצטרך להזמין פורץ כספות כמובן. הזמנה של פורץ כספות תהיה האופציה האחרונה שלנו כיוון שלרוב כדי לפרוץ את הכספת יידרש בהריסת המנגנון, הכספת או משהו אחר שכבר לא יחזיר את הכספת להיות אותו הדבר. זאת במידה והשיטות הרגילות של הפריצה אינן מצליחות כמו למשל זכירת הקוד, איפוס הקוד ושיטות נוספות. יש כספות בעלות מנגנון חכם שניתן לאיפוס ופתיחה רק על ידי כרטיס מאסטר או כפתור/קוד חבויים שרק חברת הכספות מכירה אותו ולכן במקרה כזה יהיה ניתן לפרוץ את הכספת ללא חשש או פגיעה פיזית בה.

מתי נצטרך פורץ כספות?

אנו שומרים על חפצים יקרי ערך בכספת שלנו, על תכשיטים ועל דברים נוספים שעשויים להיות יקרים לנו. לכן, לא מן הנמנע שאם נרצה לפתוח את הכספת ולא נצליח אנו עשויים להתחיל להילחץ. אין ספק שנרצה גישה בחזרה לפריטים שלנו הנמצאים בכספת ובמידה ואיננו מצליחים לפתוח אותה הרי שיש לפרוץ אותה. יש שיטות ואפשרויות לפרוץ כספות מסוימות בדרכים שאינן מזיקות לכספת אולם במקרים מסוימים יהיה צורך בשירותיו של פורץ כספות מקצועי ומנוסה שיבצע את העבודה עבורכם. אז במידה ואתם לא מצליחים לפתוח את הכספת בבית/במשרד/בעסק או בכל מקום שבו היא נמצאת – התקשרו לפורץ כספות לצורך התייעצות ובמידת הצורך הזמינו את שירותיו.

הפחיתו את הדאגות שלהם בדרך הבאה:

אנו מבינים שהזמנת פורץ כספות לביתכם/לבית העסק שיגיע ויצטרך לפרוץ את הכספת שלכם, לראות מה שמרתם בפנים וכו' זה דבר לא נעים ואולי לעתים אפילו מסווג. אולם כדי להרגיע את המצפון – תדעו שלעתים זו תהיה הדרך היחידה להגיע שוב למה שיש בפנים. לנסות לשבור את הכספת או המנגנון בעצמכם עשויה רק להזיק ולהקשות את פריצת כספת למשרד או לבית על ידי הפורץ המקצועי. כדאי לשכור את החברה ממנה רכשתם את הכספת שאולי אף מכירה שיטות שונות לפתיחה קלה ופשוטה יותר של הכספת גם במידה ובעליה אינו זוכר את הקוד, מנגנון האבטחה תקול וכו'.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here