ניקוי שטיחים במרכז
קרדיט:אוקיינוס ג.ת

כל מי שיש לו שטיח בבית יודע כמה מהר השטיחים מתלכלכים ומתמלאים בשכבה של אבק. מעבר לאסתטיקה של השטיח והמראה שלו שהופך להיות עכור – האבק הרב יש סכנה ממשית לבריאות ואין זה מומלץ לנשום את האבק הזה. באופן טבעי השטיח תמיד סופג עוד ועוד לכלוך שמגיע מהסוליות של הנעליים המסתובבות בחוץ ולכן שירות של ניקוי שטיחים במרכז הוא שירות חשוב שכדאי לדעת עליו על מנת לפנות לקבלת הצעת מחיר מדי פעם כאשר צריך לנקות את השטיח. ברוב המקרים יהיה מדובר בשירות שיכלול את איסוף השטיח מבית הלקוח, ניקוי יסודי שלו ומשלוח בחזרה אל הלקוח.

איך מתבצע ניקוי שטיחים במרכז?

כיום יש לא מעט שיטות לניקוי יעיל ומקצועי של שטיחים ויש חשיבות גם להתאמה של שיטת הניקוי לסוג השטיח הספציפי. כאשר פונים אל שירות מקצועי של ניקוי שטיחים במרכז אפשר לסמוך על העובדים המנוסים והמיומנים שיידעו באיזו דרך יהיה הכי נכון ומתאים לנקות כל שטיח שמגיע אליהם, מה שיבטיח שהשטיח יהיה נקי במיוחד ויחזרו אליו היופי, הברק והדוגמה המרהיבה. יש שמפו מיוחד לניקוי שטיחים ויש מכונות מקצועיות שמנערות את השטיח וכך מעיפות ממנו את כל שכבות האבק או הלכלוך. עבור כל שטיח בנפרד ובאופן אישי תיבחר השיטה שתהיה היעילה והמתאימה ביותר על פי חומרי הגלם שמהם הוא עשוי.

החשיבות של שמירה על שטיח נקי

השטיח צריך להיות כל הזמן נקי ללא קשר למיקום שלו, שכן לא רק שיש לו דוגמה שמשתלבת עם העיצוב הכולל של החלל או החדר אלא מכיוון שהאבק והלכלוך עלולים להפוך לבעיה בריאותית של ממש. ניקוי שטיחים במרכז הוא שירות שחשוב לדעת עליו או איך פונים אליו על מנת שאפשר יהיה לשלוח את השטיח מדי פעם לניקוי יסודי ומקצועי שיבטיח שהוא חוזר נקי לגמרי, כולל כל השכבות הפנימיות שלו.

מתעניינים בשירותי ניקוי שטיחים? פנו לאוקיינוס – מכבסה וניקוי יבש במתחם הבורסה ברמת גן, עם משלוחים ואיסופים מבית הלקוח בנוחות ומקצועיות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here