סובלים מטרמיטים בחלל ביתכם? הכתבה הבאה בשבילכם
קרדיט: Pixabay.com

מתחילים לשם לב לשינויים במצב המשקופים, הדלתות והארונות המטבח שלכם? יתכן כי ביתכם נגוע בטרמיטים אשר פוגעים בעצים אשר בביתכם. מהם למעשה הטרמיטים? וכיצד ניתן לטפל בהם? על השאלות הללו נענה בכתבה הזו.

 

מהם טרמיטים ולמה הן מסוכנות לביתנו?

הטרמיטים הינם חרקים קטנים מאוד וחיוורים יחסית אשר מתגוררים במושבות בעמקי האדמה או בעצים. הטרמיטים חיים במושבות כקבוצה ועל כן אשר אנו מדברים על טרמיטים אנו מדברים על להקות טרמיטים גדולות, למעשה מושבות טרמיטים יכולות להכיל עד כ 2 מיליון טרמיטים. הטרמיטים מהווים נזק רב לבית כיוון שהם ניזונים מעצי, וכמובן כי טרמיטים בעץ פוגעים בו. כך למעשה משקופים, ארונות ודלות ועוד ניזוקים מהחרקים הללו.

 

איך נדע שיש בבית טרמיטים?

כאמור טרמיטים בבית מהווים נזק רב למוצרי העץ בבית כמו דלתות, ארונות המטבח ומשקופים. אך כיצד נדע כי יש בביתנו טרמיטים?

~טרמיטים כאמור אוכלים עצים, ועל כן אם הבית נגיע בטרמיטים סביר להניח שמשקופי העץ בבית חלולים יותר. לכן דרך יעילה לזהות טרמיטים בבית היא באמצעות דקירת החיבור של המשקוף בחיבורו אל הדלת באמצעות מברג, במידה והדקירה נעשה בקלות סביר להניח כי חלקים מהמשקוף חלולים ונגועים בטרמיטים.

~ אם אנו מזהים מצבורי חול קטנים בחלקים הצמודים למשקופים או בפינות הבית, סביר להניח כי מדובר בטרמיטים אשר גרמו להופעת מצבורי החול.

~אם מצאתם כנפיים קטנות ושקופות בביתכם, דעו כי כנפיים אלו יכולות גם הן להעיד על קיומן של טרמיטים.

שמו לב : זכרו כי מדובר בתיקנים אשר מתרבים במהירות ולכן אסור להעלים עין מסימנים אלו.

כיצד ניתן לפטור ולמנוע את הופעתן של הטרמיטים?

ראשית אם הנכם בונים בית פרטי משלכם, מומלץ ורצוי טרם הבנייה לשכור את שירותיהם של חברת הדברת טרמיטים מקצועית, וזאת כי מושבות הטרמיטים נמצאים גם עמוק עמוק באדמה, כך ניתן למנוע הופעת טרמיטים מבעוד מועד. שנית גם במקרה בו והטרמיטים כבר נוכחים בביתכם יש לפנות אל חברת הדברה מקצועית אשר תדע לטפל בבעיה זו.

טוטאל הדברה הינה חברת הדברה מקצועית בעלת ניסיון רב שנים, המומחית בתחום הדברת הטרמיטים. לפרטים ומידע נוסף ניתן להיכנס לאתר החברה: https://www.termitim.com/ .

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here