צ'אט בוט לעסקים קטנים – איך מתחילים בבניית צ'אט בוט
מקור pixabay

בניית צ'אט בוט לעסק קטן לא צריכה להיות משימה מסובכת או פרוייקט שישאב מכם את כל הזמן והכסף. בניית צ'אט בוט בעזרת הפלטפורמה הנכונה ועם הידע המוקדם יכולים לחסוך לכם זמן רב כך שתוכלו לצאת לדרך במהירות ולנצל את היכולות של הצ'אט בוט גם עבור העסק שלכם. כמו כל דבר, גם לבניית צ'אט בוט יש תהליך מסודר. אמנם לא תהליך מורכב במיוחד, אך אם נעקוב אחריו נצליח בקלות להקים צ'אט בוט המותאם עבור העסק שלנו עם תסריטי שיחה נכונים ושמשרת את המטרות שלשמן הקמנו את הצ'אט בוט.

החוק הראשון הוא לקבל תמיכה לצ'אט בוט

תחום הצ'אט בוט הוא תחום חדש יחסית בעולם האינטרנט. אך עם זאת כבר היום יש אנשים המומחים לבניית צ'אט בוטים לאתרי אינטרנט ושבנו כבר מאות ואלפי צ'אט בוטים לעסקים וחברות בארץ ובעולם. אתם לא צריכים להיות לבד בסירה הזו של בניית הצ'אט בוט לבדכם. מומחי צ'אט בוט יכולים, ואפילו רוצים, לעזור לכם בהקמת הצ'אט בוט שלכם. יש להם ידע רב והם יידעו להכווין אתכם, לתכנן אתכם ואפילו לספק לכם דוגמאות לצ'אט בוטים דומים לצ'אט בוט שאתם רוצים לבנות.

ישנה סיבה נוספת שבגללה לא מומלץ לנסות ליצור צ'אט בוט בעצמכם בתור בעלי עסק קטן. אלא אם כן כבר יש לכם את הידע הטכני בבניית צ'אט בוטים, אתם לא תדעו מה לעשות כאשר תצוץ בעיה. כשאתם בתהליך ביסוס מעמדכם בנישה שלכם, חשוב שהזמן והמאמץ שלכם יושקעו בנכסים שעובדים היטב, ומסוגלים לתקן את עצמם, אם אפשר להגיד.

בתור בעלי עסק קטן, עדיף לבחור פלטפורמת צ'אט בוט שמגיעה עם צוות תמיכה מקצועי שבנו כבר כמה מאות אם לא אלפי צ'אט בוטים. צריכה להיות לכם האפשרות לדבר לצוות תמיכה במידה ואתם נתקלים בבעיות עם הצ'אט בוט שלכם. אפילו אם אתם לא נתקלים בבעיות, רשת בטיחות זולה כזו היא החלטה חכמה בשלבים הראשונים של הדרך של העסק שלכם.

מדיניות "קודם עבודה, אחר כך למידה".

הקמה וניהול של עסק קטן משמעותם ביצוע צעדים קטנים אח מחושבים לכיוון מטרות הגיוניות. עקרון דומה עובד גם בפיתוח צ'אט בוט לעסקים קטנים. מניסיוני, הצ'אט בוטים הטובים ביותר לאתרי אינטרנט של עסקים קטנים הם אלו שמתחילים עם הדברים הבסיסיים, ולאט מתרחבים להכיל שימושים נוספים. עסקים קטנים מצליחים מחכים שהצ'אט בוט החדש שלהם ימלא את המטרות הראשוניות שלו – ייצור כמות מסויימת של לידים תוך טווח זמן מסוים, לדוגמה. רק לאחר מכן הם שוקלים להשתמש בצ'אט בוט לשימושים אחרים כגון שילוב בעגלת הקניות, שירות לקוחות, קידום מכירות וכו'. זוהי גישה בטוחה שמביאה לתוצאות חיוביות, הדבר עליו מסתמכים עסקים קטנים.

בנוסף, אף צ'אט בוט אינו מושלם ביום הראשון. זהו חוק שכדאי מאוד לזכור. כאשר אנחנו בונים צ'אט בוט אין לנו את היכולת לחזות את כל תסריטי השיחה וכל השאלות האפשריות שהמבקרים באתר שלנו יכולים לשאול. היתרון של צ'אט בוט הוא שאנחנו יכולים לבנות תסריט שיחה בסיסי, יחד עם כמה עשרות בודדות של שאלות ותשובות נפוצות – ולעלות לאוויר! כך הצ'אט בוט יכול ללמוד עבורנו שאלות חדשות מתוך השיחות עם הגולשים שלנו במהירות ולתת לנו הצעות לשיפור.

תוכלו למצוא עוד תובנות לגבי בניית צ'אט בוט לעסקים קטנים באתר האינטרנט של  VirtualSpirits.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here