קבלנים מקצועיים - אתם חייבים לפעול לקבל אישור קבלן מורשה

במשך שנים רבות תחום השיפוצים היה תחום פרוץ לגמרי, אשר נהנה ממוניטין מפוקפק לחלוטין. אולם, בשנים האחרונות מדינת ישראל החליטה לשנות את כללי המשחק ויצרה מערך דירוגים שלם שכל מטרתו היא לאפשר לאזרחים לבחור קבלן שיפוצים אמין. אתם בתור קבלנים, יכולים וצריכים לעשות הכל על מנת להיכנס לאותו מאגר ולקבל אישור קבלן מורשה.

לוקחים את העסק שלכם לרמה המקצועית הבאה

רבים תוהים  איך להיות קבלן רשום. המענה לשאלה זו דורש מכם לעמוד בתנאים מסוימים אותם קבעה מדינת ישראל. אתם כבעלי עסק, צריכים להוכיח שאתם עובדים על פי החוק, ומיצגים ללקוחות שלכם את הנתונים האמיתיים בנוגע לעבודה ומאפשרים להם לבחור בחומרי גלם איכותיים. עם תום שלב הבדיקות הקפדניות והמבחנים הממשלתיים, תוכלו לקחת חלק במרשם הקבלנים הישראלי ולהפוך להיות קבלן מורשה בפועל. במהרה יותר ויותר לקוחות יפנו אליכם על מנת לקבל שירותי ולסגור עסקאות.

מעניקים שירות ללקוחות פרטיים וממשלתיים

אם בתור קבלן מורשה אתם חשים עלייה בתפוקת העסק שלכם, חשוב שתדעו שאתם יכולים להמשיך ולהתפתח. כיום, המדינה מאפשר לקבל הסמכה נוספת, מטעם משרד האוצר. קבלן מוכר הוא קבלן מוסמך אשר קיבל אישור ממשרד העבודה וכעת, לאחר אישור משרד האוצר, מורשה לספק שירותי קבלנות גם במכרזים ממשלתיים. האפשרות לקחת חלק במכרזים אלו פותחת לכם את הדלת לקראת פרויקטים גדולים ואיכותיים אשר יכולים לשפר את מחזור ההכנסות בחברה שלכם.

עבודה לפי החוק פותחת לכם עולם שלם של אפשרויות

תקנות סיווג קבלנים שקבעה המדינה מגדירות מהם סכומי הכספים שיכול כל קבלן מורשה להכניס לעסק שלו בתחום הסיווג בו הוא רשום. משמעות הדבר היא שאתם חייבים לעמוד בתנאים אלו באופן קבוע על מנת לשמור על הגדרת הקבלן המורשה שלכם. כמובן שאם היקף העבודה עולה, אתם יכולים לקבל אישורים גבוהים יותר. אולם, חשוב לפעול עוד טרם העלייה בהכנסות על מנת למנוע מקרה של חוסר הבנה אל מול משרד השיכון והבינוי. ככל שתוכלו לעבוד בצורה מסודרת יותר, תוכלו להגדיל את ההכנסות שלכם בשיטתיות.

ליווי צמוד ומקצועי לכל אורך הדרך

חברת G.A.M היא חברת ליווי וייעוץ לקבלנים. צוות החברה עושה לילות כימים על מנת לאפשר לכל קבלן לקבל את האישורים הנדרשים מבית רשם הקבלנים ולעבוד בישראל על פי החוק. אנו מלווים אתכם ובצורה אחראית מאפשרים לכם לקבל את התעודה שתהפוך את העסק שלכם לרשמי במדינת ישראל, בפרק הזמן הקצר ביותר. התקשרו עכשיו 077-6706707.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here