החלפת צנרת מים

אינסטלציה חדשה – החלפת צנרת מים קיימת

במהלך היום יום, אנחנו שוכחים לגמרי מהצנרת של הבית, היא נמצאת לה מתחת למרצפות ומאחורי הקירות, ואיננו זוכרים כלל את קיומה. היא מגיחה לחיינו בדרך כלל כשיש לנו בעיות אינסטלציה בבית או בבית העסק, ואז היא מפציעה בשיאה. מדובר באחת מהמערכות החשובות ביותר בבתים או בבתי עסק, יש לה חשיבות מכרעת על אורח חיינו, כשהיא מתקלקלת אנחנו אבודים ויכולים למצוא את עצמנו בשיאו של פיצוץ מים, אשר דורש עבודה רצינית לשם תיקונו. החלפת צנרת מים היא משימה די מורכבת ומבצעים אותה לא רק כשיש תקלות, אלא גם במקרים שהצנרת ישנה וחלודה. המקרים הנפוצים בהם צריך להחליף צנרת הם: מעבר דירה לדירה יד שניה אשר היא ישנה, חשוב מאוד להביא איש מקצוע שיבדוק לכם את איכות ותקינות הצנרת. הסיבה השנייה היא במהלך שיפוץ, חשוב להחליף כבר את הצנרת, מאחר ובכך אתם חוסכים צרות בעתיד, והסיבה השלישית היא כמובן נזילה או תקלה. בכך מקרה של החלפת צנרת עליכם לפנות לאיש מקצוע מומחה בתחום, לדוגמת המעיין שירותי אינסטלציה, בניהולו של זאב פוקס.

משאבות ביוב טבולות משדרגות כל ביוב

בשנים האחרונות נעשה שימוש מוגבר במשאבות טבולות. כשמדברים על משאבות מסוג זה יש להבין כי מדובר על משאבות ביוב טוחנות. משאבות ביוב טבולות ממוקמות בדרך כלל בבורות ספיגה ומטרתו היא לשנע את המים אל מערכת הניקוז המרכזית במקום ובכך למנוע נזקי הצפה ועוד. קיים מגוון רחב של משאבות מסוג זה, ולכל משאבה יש את היתרונות והשימושים המיועדים לה. על מנת להתאים את המשאבה לצרכים מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע המומחים בתחום זה. לכל משאבה יש נקודת נצילות המציינת את גובה המים לו היא מתאימה. יש לוודא לחץ העבודה של המשאבה הנבחרת מתאים לכם.

שיפוץ חדר אמבטיה קופלט – בהתאמה אישית

חדר אמבטיה ברוב הבתים משמש כחדר מרכזי. זו גם הסיבה שכיום בניגוד לפעם, משקיעים רבות בחדרי אמבטיה מעוצבים ואיכותיים. שיפוץ חדר אמבטיה קומפלט, הוא דבר בעלי מקצוע מיומנים מורגלים אליו. מדובר על שיפוץ מהיסוד, תוך החלפת הריצוף, קרמיקה, מקלחונים או אמבטיות וגם כיורים. על מנת לבצע זאת באופן שהכי מתרים למקום, יש לבחון את הגודל, דרישות הלקוח וההתאמה הטובה ביותר לחלל. צוות חברת המעיין שירותי אינסטלציה, ישמח לעמוד לרשותכם בכל דבר ועניין. זאב פוקס העומד בראשה הינו אינסטלטור מוסמך מטעם משרד העבודה ובעל ותק של יותר מ-25 שנה בתחום האינסטלציה, וקבלן רשום ברשם הקבלנים לעבודות אינסטלציה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here