קרדיט: freepik

אז החלטנו לקנות בית. השרטוטים נמצאים בידינו, יצרנו קשר עם מעצבת הפנים שתגשים את החלומות שלנו וכעת כל מה שנותר לעשות הוא לבחור מהנדס לחתימה, קבלן, נגר, חשמלאי, רצף, אינסטלטור, צבעי, מנקה ולא לשכוח לנהל את התשלומים והקבלות ולעקוב אחר התקציב באופן שוטף. נשמע כמו הרבה מאוד עבודה שלא כולנו מבינים בה מספיק כדי לדעת שלקחנו את אנשי המקצוע הטובים ביותר לטפל בנכס החדש שלנו.

עבודות שיפוצים הן עניין שמצריך מאיתנו את מרב תשומת הלב והאנרגיות עוד לפני שהתחילו וכך יהיה גם תקופה מסוימת לאחר שיסתיימו. הגורמים הרבים מולם אנו נאלצים לעמוד עלולים להפוך את העניין למורכב וכזה שקשה לעקוב אחריו ולנווט בין שלל האפשרויות ודרגות המחיר. חוסר הידיעה עלול להביא להשלכות משמעותיות על התקציב שהקצנו לעבודות האלו ולחרוג באופן משמעותי מלוחות הזמנים. בדיוק בשביל זה קמה חברת טומי ניהול – לעשות עבורך סדר בכל המחשבות והניירות ולנהל את הפרויקט שלך מתחילתו ועד סופו על הצד הטוב ביותר.

לוחות זמנים הם קודש

בתקופה בה בחרנו לשפץ את הבית, נדרשות לא מעט התארגנויות ייעודיות כמו מציאת דיור חלופי, תיאום פגישות וביקורים עם אנשי מקצוע ועוד. אין ספק שמדובר בתקופה לחוצה ועמוסה כשהיא מנוהלת לצד השגרה שלנו. על מנת שכל הגורמים יעבדו בקצב הנכון לקראת המועד הקבוע מראש לסיום העבודות, יש להקיף את עצמנו באנשי מקצוע המתואמים אחד עם השני. על מנת להבטיח זאת מבלי לרדוף אחרי כל איש מקצוע ולהכניס מתח לחיים – מומלץ לפנות לחברת ניהול בתחום.

כדי לדעת שבחרנו בקבלן הנכון עבור שיפוץ בית, כזה שייקח את הפרויקט שלנו בשתי ידיים ויתייחס למסגרת הזמנים שהקצבנו במלוא הרצינות, מומלץ לבחון את עמוד ההמלצות שלו או לבקש ליצור קשר עם לקוחות קודמים לחוות דעת. חברת טומי ניהול בעלת ניסיון עשיר הנפרש על גבי שנים בתחום השיפוץ ועבודות גמר עבור פרויקטים פרטיים ומסחריים כאחד. עמידה בלוחות זמנים היא קודש עבורם וכך יעידו גם ההמלצות באתר.

קבלן גמר שאפשר לסמוך עליו

כאשר אנו ניגשים לשיפוץ הבית, העבודות התומכות בו מתחלקות למספר אנשי מקצוע שונים שבסופו של דבר, הם אלה שיקבעו את איכות העבודה ועמידותה לטווח ארוך. בחירה בחברת טומי ניהול היא בחירה בקבלן גמר אשר מתמחה בניהול פרויקטים מסוג זה ויעניק לך את הראש השקט והידיעה כי הבית שלך נמצא בידיים הטובות ביותר. ניתן ליצור קשר במספר 052-4827400 ולקבל הצעת מחיר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here