לפעמים אנחנו לוקחים אותו כמובן מאיליו, אבל החלון הוא לא רק חור קטן בקיר שאמור להכניס קצת אור טבעי. בלי רשת ייכנסו דרכו יתושים ומעופפים למיניהם, בלי מנגנון תקין יהיה לנו קשה לפתוח ולסגור את התריסים, ועם פתרון פשוט אפשר לנעול את חלון ההזזה ולמנוע פריצות. במילים אחרות, החלון מכניס הביתה אור ואוויר צלול, אבל כדי שנוכל לישון טוב יותר בלילה – בלי לחשוש מפורצים או מיתושים שאוהבים לזמזמם ליד האוזן – יש כמה מוצרים טכניים שממש חשוב להכיר.

מאירים את הבית

התפקיד העיקרי של החלון הוא ללא ספק להאיר את הבית. אלא שרק עם תריסים תקינים הפעולה הזו תתבצע כמו שצריך. כדי לעשות את זה נכון אנחנו צריכים שלות לתריסים, פלסטיקים שמוכרים גם בשם "תופסנים" וזו בדיוק המטרה העיקרית שלהם. כשהתופסנים הללו איכותיים וחזקים, הם עמידים מאוד ומאפשרים לנו ליהנות מתריסים אסתטיים ומשפע של אור טבעי, ואת הפתרונות האיכותיים ביותר אפשר למצוא בחברת פלמט, המייצרת מוצרים כמו מנוע לתריס חשמלי ברמה הגבוהה ביותר לשימוש בכל בית גדול, דירה קטנה או משרד.

משדרגים את האבטחה

הם אולי מכניסים המון אור הביתה, אבל כשהם לא סגורים היטב החלונות עשויים לאפשר לפורצים להיכנס פנימה. מנגנון נעילת חלון הזזה עונה על הצורך הזה, והתקנה מדויקת של הכלי הזה תבטיח לכם שנת לילה איכותית יותר ולו רק בזכות הידיעה שפתיחת החלון נעשית מורכבת הרבה יותר. למעשה, גם אם נדמה לכם שהסוגרים הקטנים בקדמת החלון אמורים לספק מענה, בפועל הם לא מהווים אתגר של ממש. כדי להתגונן טוב יותר מפני פריצות וכדי למנוע את היכולת לפתוח את החלון מחלקו החיצוני, מנגנון הנעילה יהיה המענה הנחוץ לכם.

מונעים כניסה מיתושים ומעופפים אחרים

יתושים, ברחשים, זבובים ושאר מעופפים, אף אחד מהם לא באמת רצוי אצלכם בבית. למרבה המזל, אתם לא חייבים לארח אותם כשהם מחליטים להגיע לביקור. רשת לחלון היא דרך מצוינת להשאיר אותם בחוץ ולסמן להם שהם פשוט לא מוזמנים. תוכלו להתקין רשת גלילה ולשלוט ברמת השקיפות שלה, וגם ליהנות מאסתטיקה ומעיצוב ייחודיים. אין ספק שיש היום המון פתרונות מדויקים לכל צורך ולכל מטרה, הכל כדי שתיהנו מכל רגע בבית בלי לחשוש מפורצים או ממעופפים למיניהם, כאל שבעיקר מפריעים לכם לישון. לתכנון המוצרים הנכונים עבורם אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון 054-4944512.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here