Credit: Pixabay.com

המשמעות של אחזקה מונעת היא בעצם טיפול למשך תקופה, על ידי ביצוע של פעולות קבועות בתדירות קבועה משמרים את המערכת בדיוק כמו שהיא ומונעים תקלות רציניות עתידיות ואת הידרדרות המערכת. השיטה הזאת פופולרית ונפוצה באחזקת ציוד טכני מורכב. חברת cor מציעה פתרונות אחזקה מתקדמים ותבצע את השירות הטוב ביותר עבורכם.

 

כדי לוודא שכל המערכות יתפקדו יש צורך לבצע תחזוקה שגרתית

אחזקה מונעת יכולה למנוע תאונות ותקלות קשות שיכולות לפגוע באופן בלתי הפיך בפעילות הארגון שלכם ולגרום לכך שהעובדים בארגון וכל מי שנמצא בו יהיה בסכנה ממשית של ממש. בנוסף, בעזרת אחזקה מונעת נוכל לזהות את התקלה מבעוד מועד, לטפל בה באותו הרגע וכך למנוע ממנה להגיע בעתיד. בעצם אחזקה מונעת היא גם כדי לוודא באופן קבוע שהכל תקין ומתנהל כשורה וגם כדי לזהות תקלות הכי קטנות שאולי יכולות להוות סיכון ולטפל בהם בהקדם מבלי לחשוב פעמיים. לא תמיד התקלות ברורות לעין, הדבר מצריך חדות ויכולות זיהוי גבוהות מאוד.

 

אנחנו נדאג לבצע את עבודתו בצורה המקצועית ביותר והיעילה ביותר

חברת cor היא חברה המתמחה באחזקה מונעת באופן שוטף, עם הצוות המקצועי ביותר הכולל מומחים בתחום האחזקה שמספקים ליווי מלא בכל הקשור לאחזקת פרויקט. עם ניסיון של שנים ועם אין ספור פרויקטים חשובים ומורכבים שנעשו בארץ, לרבות- הקמת מרכזי ההספקה הייחודים לצה"ל, בית הכלא המרכזי בבאר שבע, מרכז ההדרכה של משטרת ישראל, רובע הכניסה לעיר ירושלים, כיכר העיר רעננה, קריית התקשוב, קמפוס דיסקונט ראשון לציון ועוד פרויקטים רבים. חברתנו תספק לכם את השירות הטוב ביותר מהשלב הראשון ועד השלב האחרון, תעניק לכם ליווי אישי וצמוד.

אנחנו ב cor מאמינים בשירות מקצועי, אמינות ויעילות. השירות שלנו מותאם בהתאמה אישית ללקוח, לפי בקשותיו. ככה נוכל להיות בטוחים שהשירות שאנו מעניקים יהיה מדויק, איכותי ואפקטיבי לאורך זמן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here