איך לשמור על רמת בטיחות גבוהה במקום העבודה? המדריך המלא למנהל

אחת מן התופעות המדאיגות ביותר בחיי היום יום של מנהלים רבים מתחום הבנייה היא הפגיעה בחיי אדם אשר נובעת מהתנהלות לא בטוחה במרחב העבודה. על כן, מדינת ישראל עשתה בשנים האחרונות מאמצים רבים ושינויי חקיקה משמעותיים שהובילו בתורם להעלאת המודעות לבטיחות בעבודה. חברת בטיחות לעד של אשר אביזמר מלווה חברות מתחומי תעשייה רבים בכדי לשמור על רמת בטיחות גבוהה בעבודה.

יועץ לליווי אישי

בכדי לשמור על מקום העבודה אותו אתם מנהלים, בטוח לאורך כל שעות היום, רצוי להיעזר באיש מקצוע כמו יועץ בטיחות. ליועץ הבטיחות יש את כל הכלים הנדרשים על מנת לשפר את תהליכי העבודה, סביבת העבודה וגם את התנהגות העובדים. כך, אתם תוכלו להביא לצמצום משמעותי בכמות העובדים שנפצעים במהלך הפעילות השוטפת של המפעל או אתר הבניה שלכם.

ניהול מתחם עבודה תחת כללי בטיחות

ממונה בטיחות בעבודה הוא האדם אשר יכול ליצור במפעל שלכם את נהלי העבודה שיצילו חיים. על ידי הגדרות ברורות של דרישות לציוד מגן, תחימת אזורים מסוכנים, והתנהלות עם מכונות כבדות. מהרגע שאתם בוחרים להכניס מומחה לבטיחות, את מחליטים לקחת אחריות על כל מה שמתרחש במפעל ולהביא לשיפור משמעותי של תפוקת העובדים מבלי לסכן אותם במהלך העבודה עצמה.

הדרכות והכשרות לעובדים

ואולם, כל פעולה שאתם מבצעים בתוך המפעל על מנת לשפר את הבטיחות חייבת להיות בשילוב צוות העובדים. על כן, מנהלים רבים משקיעים זמן ומשאבים על מנת להכין בעזרת היועץ קורס עבודה בגובה או קורס לבטיחות כללית במקום העבודה. במהלך הקורסים לומדים העובדים על כל ההנחיות של משרדי הממשלה השונים, בראשם משרד העבודה. כמו כן, העובדים נחשפים לסכנות הטמונות באי ציות להגדרות העבודה, ולומדים לנהל שגרת עבודה בטוחה לטובת כל מי שנמצא סביבם במהלך היום. תחזוקה שוטפת של החניות אלו בקרב בעובדים, הוכחה כיעילה עד מאוד בצמצום של מספר תאונות העבודה. לכן, יצירת הרגלי עבודה בריאים היא המשימה החשובה ביותר שיש לכם כמנהלי עבודה.

חברת בטיחות לעד, מנוהל ב 12 השנים האחרונות על ידי אשר אביזמר, מומחה בתחום שיפור תהליכי עבדוה . החברה מלווה חברות מכל קצוות התעשייה אשר רוצות להביא לשינוי משמעותי ברמות הבטיחות בכל תהליכי העבודה, בצורה יסודית ואישית, על מנת לשמור על חיי העובדים. לפרטים נוספים וליצירת קשר התקשרו: 054-7455571.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here