קרדיט לתמונות: https://www.yarokenergy.co.il/

המערכת הסולארית הופכת את קרני השמש לאנרגיה חשמלית. תאים פוטו-וולטאים מסוגלים ללכוד את קרני האור, מערכת פוטו וולטאיות מפיקה אנרגיה (חשמל) לצריכה עצמית עם אפשרות למכור לחברת חשמל את העודפים. פאנל סולארי מורכב מכמה תאים שמחוברים ביניהם. מערכת פוטו וולטאיות מסוגלת לספק אנרגיה למשך 20-25 שנה תוך דרישה לתחזוקה מינימלית. המערכת עמידה בפני האקלים הישראלי עם דגש על גשמים, רוחות חזקות, ברד, טמפרטורות גבוהות.

שלבים בדרך להתקנת מערכת סולארית

כל התקנה של מערכת סולארית מתחלקת לשני חלקים : התקנה של פאנלים סולאריים על הגג והתקנה של ממיר וארון חשמל. על מנת לאפשר מעבר של אנרגיה סולארית יש להריץ כבלים מהמערכת אל הממיר. את התקנת הפאנלים מבצעים על פי תכנית שנקבעת בהתאם לסוג הגג והתנאים בשטח. העלאת פנאלים אל הגג מתבצעת בעזרת מנוף או באופן ידני. הפקת כמות מקסימלית של אנרגיה סולארית מחייבת בהתקנה מקצועית. לכל אורך הדרך יש לשמור על סביבת עבודה בטוחה ונקייה. השלב האחרון בהתקנת המערכת יהיה חיבור של הלוחות הסולאריים שעל הגג אל ממיר ואל ארון החשמל. השלמת העבודה מחייבת בדיקה של בודק חשמל מוסמך.

כמה מהר אפשר להתקין מערכת סולארית?

כעת כאשר אתם כבר מודעים לפוטנציאל הרווח הטמון במערכת סולארית, לא תרצו להמתין אפילו יום אחד מיותר! פנל סולארי מפיק אנרגיה שהופכת לחשמל באופן יומיומי. אין סיבה שתמשיכו לשלם חשבונות חשמל גבוהים כאשר יש ברשותכם גג שמתאים להתקנת מערכת סולארית. התקנת פנל סולארי על גג של מבנה דורשת עבודה של יומיים עד שלושה ימים. צוות המתקינים יתחיל את העבודה בשעת בוקר מוקדמת ויסיים את יום העבודה לקראת שקיעת השמש. מזג אוויר סוער פחות מתאים להתקנת מערכות סולאריות. ככל שהגג יותר גדול והמערכת יותר גדולה, נדרשת עבודת התקנה מורכבת יותר.

מה צפוי לקרות ביום ההתקנה?

התקנת מערכת סולארית על הגג אינה דורשת מכם לבצע כל פעולה. אתם נדרשים בסך הכול לבחור נכון בחברה מקצועית ואמינה כמו חברת ירוק אנרגיה מהטבע. לאחר תיאום התקנה צוות המתקינים של חברת ירוק אנרגיה מהטבע יגיע אליכם בדיוק בזמן עם כל הציוד הדרוש. התקנה של מערכת סולארית דורשת ציוד עבודה בגובה והכשרה מתאימה. בהתאם לתנאים בשטח הצוות יפעיל מנוף וכלי כבדים. הצוות המקצועי של ירוק אנרגיה מהטבע הורכב בקפידה מתוך מיטב אנשי המקצוע בענף. החברה ידועה ברמה גבוהה של מקצועיות, עמידה בזמנים, שירות אדיב, טכנולוגיה חדישה, הקפדה על נהלי בטיחות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here