קרדיט PIXABAY

ישנם גורמים רבים שיכולים להוביל לנזילת מים בבית, כאשר לעיתים יהיה צורך להפעיל שירות שנקרא איתור נזילות מים. לרוב, יהיה מדובר במקרים שבהם נזילת המים סמויה מהעין ומצריכה איתור מיוחד. הנה כל מה שצריך לדעת בנושא.

מה עשוי להוביל לנזילות מים בבית? חלק מהסיבות כוללות צינור שניזוק או שמא התפתחה עליו חלודה ודולפים ממנו מים, אך לעיתים גם אטם או מכונת כביסה שבורים אינם עושים את עבודתם ומובילים לנזילות. וסת לחץ מים שאינו פועל כראוי, שסתום או ברז פגומים, צנרת שירותים ישנה עם סדקים או נזילות במיכל האסלה ועוד, כל אלו עשויות להצריך מאתר נזילות מים. מה כולל התהליך של איתור נזילות מים? המשיכו לקרוא.

מה כולל התהליך של איתור נזילות מים?

נזילות מים בבית יכולות לנבוע ממגוון דברים. אלה כוללים ניקוז סתום, צינור מים דולף, או אפילו אסלה על גדותיה. על מנת למנוע דליפות אלו, חשוב לבדוק באופן שוטף את הצינורות והביובים שלך לאיתור סתימות או חסימות אחרות.

תהליך איתור נזילות המים מתחיל לרוב בבדיקת מצלמה תרמית. זוהי הדרך האמינה ביותר לאיתור דליפות. הסיבה לכך היא שמצלמות תרמיות יכולות לראות מבעד לקירות ולזהות נזילות מים בצנרת, גם כאשר הנזילה אינה נראית לעין בלתי מזוינת. מצלמות תרמיות משמשות גם למטרות אחרות כגון זיהוי אובדן אנרגיה ומדידה של שינויים בטמפרטורה בתוך מבנים. נזילות מים הן בעיה מרכזית בנכסים. הן עלולות לגרום נזק רב לבית ולרכוש שלכם, ולכן חשוב לדעת איך לזהות אותן.

מדוע המים נוזלים בבית ואת מי מזמינים?

מצלמה תרמית היא מצלמת אינפרה אדום המזהה הפרשי טמפרטורה. המצלמה משמשת בתהליך איתור נזילות מים, מכיוון שהיא יכולה לזהות נקודות חמות המעידות על פוטנציאל דליפה. בעוד שהסיבה השכיחה ביותר לנזילות מים בבית נובעת מצינור פגום, ישנם גורמים אפשריים רבים לנזילות מים בבית.

עם זאת, עדיין, הסיבה השכיחה ביותר היא עקב צנרת פגומה. הסיבה לכך היא, שצינורות עשויים לרוב ממתכת, שעלולה להתבלות ולפתח סדקים לאורך זמן, קורוזיה וכולי. כשמדברים על איתור נזילות מים, בדרך כלל הכוונה לכך שצריך להזמין קבלן ביוב, אינסטלטור או מאתרי נזילות אחרים. אלו אנשי המקצוע שיוכלו לטפל בבעיה שלכם.

קבלו מס' חוות דעת טרם טיפול בנזילת מים

למה חשוב לקבל מספר חוות דעת כאשר צריך לתקן נזילת מים? ובכן, חשוב לקבל חוות דעת מרובות כאשר צריך לתקן נזילת מים מכיוון שישנם גורמים רבים שנכנסים לתמונה. למשל, חשוב לדעת האם הצנרת עדיין עובדת או שצריך להחליף את הצנרת. כמו כן, חשוב לדעת באיזה חומר צנרת צריך להשתמש כדי שהנזילה לא תחזור על עצמה.

נזילה עלולה לגרום לנזק רב בזמן קצר והיא עלולה להוביל לצמיחת עובש ובעיות נוספות. לכן, עדיף לברר מידע רב ככל האפשר לפני קבלת החלטות לגבי אופן תיקון נזילת המים. דליפת המים אולי לא נראית כמו עניין גדול, אבל היא עלולה להוביל להרבה בעיות אחרות. חשוב לקבל חוות דעת מרובות כדי שניתן יהיה לתקן את נזילת המים במהירות האפשרית ובצורה היעילה ביותר.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here