ביובית ואיזה בעיות אינסטלציה היא פותרת?

הביוב הינה מערכת מורכבת ביותר, תפקידה העיקרי הוא סילוק מי השופכין מביתינו אל מכוני טיהור אשר מסננים את המים ומשמישים אותם בכדי שיהיה ניתן להשתמש במים אלו לשימושים אחרים. לעתים ישנן תקלות בביתנו כגון – סתימה, נזילה, הצפה ועוד, בעיות אלו לרוב נגרמות כתוצאה מהסתברות חומרים שומניים ודביקים, אשר מושכים אליהם עוד לכלוך שבסופו של דבר נוצרת בלימה של מים אשר נכנסים או מתנקזים מן הדירה, במקרים אלו ניתן לפתור בעיה זאת באמצעות שרברב מקצועי אשר יוכל להשתמש במגוון רחב של כלים וטכניקות בכדי להקל עליכם באופן זריז. כמובן שבעיות רבות יכולות להווצר כתוצאה מגורמים אחרים דווקא, כגון שורשים בביוב אשר עלולים לחדור צינורות בטון אשר בהם סדקים קטנים שדרכם שורשים אלו גדלים, שורשים אלו יכולים בקלות להרחיב את הסדקים ולגרום לבלאי והרס של מקטע מן הצינור או פשוט לתפוס לכלוך ואשפה ועל ידי כך להתחיל תהליך של הווצרות סתימה.

צנרת עירונית

הבעיות והגורמים להם שהוצגו מלמעלה, יכולים להתרחש גם בקנה מידה גדול יותר. צנרת הביוב העירונית הינה מורכבת מצינורות בעלי קוטרה רחב הרבה יותר מן הצינורות אשר מובילים מים אל הבית וממנו, אך שורשים ולכלוכים רבים יכולים לפגום בצינורות אלו באותו האופן, אך השוני הוא עקב ההבדל הגדול בקנה המידה, לא ניתן לטפל בבעיות אלו בצורה קונבציונלית על ידי אינסטלטור, לצורך כך ישנה מערכת שנקראת ביובית.

מהי ביובית?

הביובית הינה מערכת משאבות מתקדמת אשר מותקנת על גבה של משאית בכדי לאפשר לה ניידות וקיבולת מים. הביובית מכילה משאבת וואקות ומשאבת לחץ מים אשר מתופעלות על ידי אנשי מקצוע מנוסים בכדי לפתור מגוון רחב של בעיות. בנוסף הביובית הינה בעלת קיבולת מים עצומה ויכולה להעביר כמויות עצומות של מים ממקום למקום בהיותה מותקנת על גבה של משאית.

בחירת בעל מקצוע

הביובית מיועדת בעיקר לפתרון בעיות בקנה מידה גדול שהוזכרו קודם. שימוש נכון על ידי איש מקצוע במשאבות המותקנות במערכת הביובית יכולה לפתוח סתימות ענק בקלות רבה, שימוש בלחץ ובוואקום בכדי לנקות את הצינורות באופן אפקטיבי ביותר. בנוסף הביובית יכולה בקלות לנקז בורות שפכים רבים, החל מבורות שומן אשר ישנם במלונות ומסעדות רבות, אשר יש הצורך לרוקנן כל תקופה, ועד כדי הצפות גדולות של חניות תת קרקעיות ועוד.

לסיכום,

הביובית הינה מערכת יעילה ביותר אשר בשילוב נכון עם צוות מקצועי יכולה לפתור בעיות רבות אשר מגיעות בקנה מידה גדול מאד, ניתן לברר אצל נותנים שרות רבים האם זימון ביובית יוכל לעזור לבעיה אשר אתם צריכים פתרון לה בענייני הביוב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here