הדגשים החשובים בהסרת קיר בטון במהלך השיפוצים
תמונה pixabay

מתכננים לשפץ את הבית? רוצים לשנות את העיצוב הפנימי שלו בהורדת קירות, הזזת גרם מדרגות, הסרה של מסתור הכביסה או עליית הגג? אתם חייבים את השירות המקצועי של צוות מיומן שיבצע עבורכם את המלאכה. כי ברוב המקרים שציינו לעיל מדובר בעבודה הכוללת ניסור של משטחי בטון או קירות בטון. מדובר בעבודות מאתגרות מאוד ומורכבות מאוד המחייבות ציוד ייחודי ועבודה מקצועית כפי שנפרט בהמשך.

האתגר בניסור קיר בטון

בעולם הבנייה נחשב הבטון כחומר הכי חזק. לא לחינם אנחנו פוגשים את הבטון בקירות מבנים, במגרשים, בגשרים ולמעשה כמעט בכל מוצר בנוי שצריך להוכיח עמידות וחוזק. בגלל שמדובר בחומר שהוא כל כך חזק חייבים לטפל בבטון בצורה נכונה. אי אפשר לבוא עם מסור רגיל או עם פטיש ואזמל כדי ליצור חור בבטון או לנסר אותו לכל עומקו. עבודות הנעשות באחת מהצורות הללו מועדות לכישלון. גם בגלל שזה יהי קשה מאוד להגיע בכלל לתוצאות וגם כי באופן כזה הקיר או משטח הבטון עשויים להינזק עד כדי השפעה על חוזקו של המבנה כולו.

אז איך מנסרים בטון?

הדרך היעילה ביותר להסרת קיר בטון או כל עבודה אחרת הדורשת ניסור קיר בטון או משטח בטון מכל סוג שלא יהיה, הוא בעזרת מסור היהלום. מסור היהלום הוא הכלי אשר בעזרתו ניתן להגיע לתוצאות הכי טובות של ניסור מדויק וממוקד באופן מושלם של השטח אותו רוצים לנסר. הניסור נעשה בקלות רבה ובמהירות רבה עד שזה נראה כמעט כמו חיתוך מדויק ואסתטי של עוגה בעזרת סכין חדה.

החיתוך בצורה הזו מוביל לתוצאות מושלמות. כך אפשר מיד להתקדם הלאה לעבודות הבאות בלי שיהיה צורך לתקן את אזור החיתוך.

ניסור הכי נקי

הניסור הנעשה  בעזרת מסור היהלום הוא ניסור הכי נקי. זאת בגלל שהמסור מצויד גם בחיבור לזרם מים כאשר במהלך הניסור יש זרימה של מים. המים נועדו למשעה לקרר את המכונה ולאפשר עבודה רציפה, בכלי שעובד כל כך חזק ומהר ומתחמם לטמפרטורות גבוהות מאוד תוך כדי. 

המים הללו תורמים גם לניקיון הסביבתי באזור הניסור כאשר אין למעשה את האבק האופייני שעולה ומתפזר באוויר בזמן שמנסרים קירות. כי המים סופחים את האבק ובכך נשמר האזור כולו נקי ונעים.

מעבר לכך יש את היתרון הבריאותי. כי כשאין אבק באוויר העובדים נושמים אוויר נקי יותר והם לא שואפים לריאות את אבק הבטון הרעיל כפי שקורה במצבים רגילים.

מה זה מסור יהלום?

מהו בעצם מסור היהלום? מסור יהלום הוא מסור עוצמתי עם מנוע חזק במיוחד. הלהבה של המסור מסתובב במהירות אדירה וגולת הכותרת אלו הם שבבי היהלום שמצפים את הלהב. מה שבעצם הופך את המסור לחד וממוקד מאין כמותו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here