הדפסה ישירה ומכוונת

מי שביקר לאחרונה בבית דפוס בוודאי התרשם מהקצב המהיר של העבודה, הטכנולוגיה המתקדמת ורמת העיצוב שאליה ניתן להגיע בסופו של דבר. בתי דפוס רבים עברו לשימוש בטכנולוגיות חדישות שמתבססות על העולם הדיגיטלי ומשום כך ניתן כיום להשיג תוצאות הרבה יותר מדויקות ומהירות מאשר מה שהיה ניתן להשיג בעבר.

דפוס דיגיטלי הוא שיטת הדפסה מהירה שלא כרוכה בהכנות כל שהן וניתן לבצע את ההדפסה ישירות המחשב. היות וזה המצב אז כל העסק הופך להרבה פחות מסורבל ואפשר להשיג תוצאות יפות במינימום זמן.

איך ניתן להדפיס על פי וי סי

מדובר על חומר קשיח מאוד שהומצא לפני כמה עשרות שנים ועושים בו שימוש למטרות שונות בתחומים רבים. הדפסה על פי וי סי הפכה לרווחת מאוד כאשר גילו שהחומר מתאים גם מבחינה עיצובית וניתן להציב שילוט מסוג זה במקומות רבים חיצוניים ופנימיים.

  • עמידותו של החומר מאפשרת להשתמש בו בעל תנאי מזג האוויר.
  • הפי וי סי עמיד גם בפני קרני השמש ועל כן הוא אינו דוהה ושומר על צבעו ועל הכיתוב שמודפס עליו.
  • המשטח גמיש ולא ניתן לשבירה.
  • העובי משתנה ממשטח למשטח ויש לקחת בחשבון שככל שהמשטח עבה יותר כך הוא יהיה פחות גמיש.

מדפיסים על הכול

בתי עסק יכולים קדם את העסק על ידי הענקה של מתנות קטנות שמכילות את שם המוצר, לוגו ואפילו כתובת. ניתן להדפיס באופן ישיר על גבי עטים, מחברות, קלסרים ועוד דברים רבים ולחלק מתנות לעובדים וללקוחות שמגיעים לעסק. הדפסה ישירה לא כרוכה ביותר מידי פעולות וניתן לבצע אותה במהירות רבה על גבי כל מוצר.

ישנן מספר שיטות הדפסה וכל אחת מהן תתאים למוצר אחר, בכל מקרה כדאי לפנות לבית דפוס מקצועי ורב ניסיון כך שביצוע העבודה לא יהיה מוטל בספק. כאשר אתם מחפשים בית דפוס כדאי גם להתייעץ עם חברים ואנשים שמבינים בתחום ולא מומלץ ללכת על הצעת המחיר הראשונה שתקבלו. אמנם ישנם בתי דפוס שיציעו מחירים נמוכים למדי אך בדרך כלל יהיה מדובר על התפשרות ותוצאות פחות איכותיות. גרף פרינט בע"מ מכירה את התחום כבר שנים רבות ולכן כדאי לפנות אליה ולקבל הצעת מחיר הוגנת ועבודה ברמה גבוהה.

התקשרו עכשיו :  08-9256712.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here