חוקרים פרטיים

נראה שלא כל כך קשה למצוא מידע על בן אדם כיום ואין צורך בחוקרים פרטיים. רשתות חברתיות, אתרי היכרויות, פורטלים עם משרות פנויות תמיד יעזרו לכם לאסוף את המידע הדרוש. לאינטרנט יש זיכרון טוב: גם לאחר מחיקת השאלון, עותק של הדף עלול להיתקע ברשות הציבור. דבר נוסף הוא שמידע כזה אינו מאומת. כל אחד יכול לשקר, להתחזות לשם של מישהו אחר, לעוות את השם, לטעות בכוונה בתאריך הלידה, "לשכוח להזכיר" או לשקר בכוונה לגבי מצבו המשפחתי. בא.א. משרד חקירות נתקלנו המון במקרים כאלה ואם אתם רוצים בכל זאת למצוא מידע אמיתי כדאי לכם לפנות לחוקרים פרטיים.

איסוף מידע באופן עצמאי

כבר הזכרנו רשתות חברתיות ומשאבי אינטרנט אחרים שבהם אנשים מפרסמים מידע על עצמם. כמו כן, איסוף המידע יסייע לכם במאגרי כתובות וטלפונים, אשר דולפים מעת לעת לרשת. המידע שם מיושן במידה אבל יכול לתת רמז לחיפושים בהמשך. צריך לבדוק את הנתונים הזמינים – עם זאת, זה דורש משאבים או דמיון.

באתרים הרשמיים של גופים ממשלתיים שונים קיימים שירותי בדיקת דרכונים, חובות מס וקנסות. כמו כן, ניתן לנסות לבדוק את הרישום הפלילי של אדם באמצעות אתרי האינטרנט של מערכת המשפט. אבל המידע הזה לא תמיד מספיק. הסטטוסים של אנשים משתנים, הם עוברים ממקום למקום, משקרים ברשתות חברתיות וכו..

איסוף מידע על ידי חוקרים פרטיים

איסוף מידע על ידי חוקרים פרטיים הוא משימה די רגילה. איך אנחנו אוספים מידע על אנשים, תנו לזה להישאר בסוד מקצועי. חשוב הרבה יותר הוא מהימנות המידע והסודיות. הלקוח בדרך כלל קובע את עומק חיפוש המידע. זו יכולה להיות גם בקשה מאוד ספציפית – למשל, לברר האם בן אדם נשוי רשמית או מה היה מצבו הכלכלי לפני 10 שנים.

יש לציין כי לא פעם איסוף המידע כרוך בהפרעה לחייו הפרטיים של מישהו אחר ומהווה עבירה על החוק. בנוסף, על ידי נקיטת צעד שגוי, אתם מסתכנים בעוררות חשד. כמובן שזכותכם לנסות להשיג את המידע הדרוש לכם בעצמכם, ורק במקרה של כישלון לפנות לעזרה אל חוקרים פרטיים. עם זאת, אם אינכם רוצים לקחת סיכונים לשווא, אנו ממליצים להפקיד מיד את איסוף המידע בידי אנשי מקצוע.

ליועץ ושאלות נוספות פנו למשרדינו וקבלו שירות מקצועי ואמין!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here