קרדיט: Pixabay

בדירות רבות ישנו חדר שמיועד בין השאר לאורחים שנשארים לישון – בין אם חברים טובים שמגיעים מרחוק ובין אם בני משפחה. בדרך כלל על-מנת להפיק מקסימום תועלת מהחלל ישמש החדר גם למטרות נוספות, ובפרט יוצבו בו שולחן מחשב ו/או טלוויזיה, וגם ארונות או פתרונות אחסון אחרים. בהתאם חשוב מאוד לתכנן את החדר בקפידה, כך שניתן יהיה לנצל אותו באופן מיטבי. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אל ויטוריו דיוואני. 

תכנון מדויק וחיסכון בשטח

כשחדר אחד אמור גם לאפשר שינה נעימה של אורחים, גם לשמש כמקום לאחסון פריטים רבים וגם לספק עמדת עבודה עם מחשב, חשוב מאוד לתכנן אותו היטב. רק מיקום מדויק של כל אחד מהרהיטים בחדר מבטיח ניצול אופטימלי של החלל, וזאת מבלי שייווצר בו עומס יתר שיחבל בחוויית האירוח.

באופן טבעי כדאי לבחור עבור חדר זה פתרונות גמישים, ובפרט ספה מיטה – כשאין אורחים, אין צורך במיטה ולכן רצוי לקפל אותה לכדי ספה שתופסת כמובן פחות מקום. בחירת ספה נפתחת עם ארגז מצעים מאפשרת לכם להניח בתוכו את כל מה שדרוש לאירוח נעים ומפנק, וכך לחסוך גם מקום וגם טרחה כשמגיעים האורחים.

חדר אורחים שהוא גם חדר משחקים

ישנם מקרים שבהם חדר האורחים משמש גם כחדר משחקים. בפרט זהו המצב בבתים שבהם הילדים התבגרו ועברו לדירות משלהם, הקימו משפחות וחוזרים לבקר את הוריהם עם הנכדים. כשזה המצב, כדאי להציב בחדר האורחים/משחקים שידה או מזנון שבהם יישמרו כל הצעצועים של הזאטוטים וציוד אחר שנחוץ עבורם (למשל חיתולים כשמדובר בתינוקות, בגדים להחלפה ועוד). באופן טבעי אין צורך לקנות מזנון לסלון מעוצב במיוחד, אבל כן כדאי לבחור רהיט יפה ובעיקר עמיד, כך שלא תצטרכו להחליף אותו תוך זמן קצר. אופציה נוספת היא ארון גדול שישמש גם את בני הבית לאחסון הבגדים שלהם כמו גם מצעים וכו'. אפשר להשאיר בארון שטח עבור המשחקים של הילדים, אם כי בדרך כלל עדיף שהוא יהיה מוצג בפניהם במזנון.

איך לקנות רהיטים איכותיים וזולים גם יחד?

בדרך כלל חדר האורחים נתפש כפחות משפיע על איכות החיים, בגלל שהשהות בו מצומצמת יחסית. יחד עם זאת מומלץ כן להשקיע תשומת לב בעיצוב שלו, כך שהוא ישדר חמימות נעימה. כמו כן, מומלץ לרכוש רהיטים איכותיים שיחזיקו מעמד שנים רבות. ויטוריו דיוואני מציעה את כל סוגי הרהיטים במחירים משתלמים מאוד וזאת מבלי להתפשר על הרמה שלהם. כמו כן תמצאו באתר החברה ובאולם התצוגה שלה מזרונים במבצע ומיטות בכל הגדלים. לקבלת ייעוץ מקצועי שמותאם ספציפית לצרכים שלכם, צרו קשר עם ויטוריו דיוואני בטל' 09-8910055 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here