מאתר נזילות

נזילות מים הן לא דבר נוח, ובהחלט דבר מטריד העלול לגרום לנזקים. להלן מספר קווים מנחים לזיהוי נזילות מים בבית או בחצר:

*  משטחים רכים או לחים, בליטות, נקודות חמות על הרצפה או קירות לחים, יכולים להיות סימן לכך שיש נזילה בצינור.

* אם צריכת המים שלך תגדל בצורה לא מוצדקת, ייתכן שזה נובע מדליפה. אחת הדרכים לבדוק זאת היא על ידי סגירת כל הברזים בבית, אם המונה ממשיך להתקדם, ישנה נזילת מים נסתרת וזה סימן שכדאי להזמין את בדק טכנולוגיות, לבדיקה מקיפה.

*  צליל מים זורמים. נסו לסגור את כל הברזים והמכשירים הדורשים מים להפעלתם והיו קשובים לרעש המים.

 *  כתמים כהים של לחות. שימו לב אליהם.

פנו לטיפול המומחים לזיהוי נזילות 

קנייה ומכירה של בית יכולה להיות תהליך מלא בעליות, מורדות ומתחים. חברת בדק בית, מציעה הזדמנות לקבל חוות דעת של איש מקצוע חיצוני וללא משוא פנים המספקת הבנה מעמיקה של מצב הבית. 

מה כוללת בדיקת בית?

אלמנטים מבניים, בטיחות, מצב הגג, בדיקת משטחים חיצוניים, מצב הצבע או חיפוי הקיר החיצוני, אורות ושקעי חשמל תקינים, אינסטלציה פנימית: שירותים פועלים, כיורים, אמבטיות ומקלחות, מערכת חשמל, מערכת הביוב, מערכות חימום וקירור, בידוד ועוד המון בדיקות שיתנו לך לקנות את הבית בראש שקט.

בדיקות מקיפות לקווי ביוב

מצלמת קווי ביוב, היא כלי רב ערך שיאפשר לך לקבוע אם יש בעיה במערכת הביוב של הבית שלך. אולי שמת לב לריח ביוב לא נעים, אולי המים שלך לא מתנקזים מהר כמו פעם, או שאולי בכלל, יש לך אסלה סתומה.

כדי לבדוק את הצינורות ולמצוא בעיות אפשריות, קיים ציוד מיוחד, הנמצא אצל החברות המובילות בתחום בדק הבית. הדבר מבוצע בעזרת ראש מצלמת וידיאו מיוחד לביוב, המחובר לכבל גמיש המוכנס לתוך קו הביוב הראשי, ובכך קיימת אפשרות לבדיקה נכונה ולהשגת התוצאות. הבודק צופה על צג בגובה הקרקע כדי לראות מה קורה בצינורות שלך.

בעבר, אם בודק היה צריך לבדוק את קו הניקוז או הביוב שלך, הוא היה נאלץ לחפור בחצר ביתך. אמנם לא בכל המקרים זה הסתיים בחפירה, אבל איתור נזילות ובעיות קו ביוב עיקריות אחרות, כללו ניחושים ובמקרים רבים – חפירה.

הודות לטכנולוגיה מודרנית, צוות האינסטלציה שלנו בבדק טכנולוגיות, משתמש בטכנולוגיית וידיאו כדי לראות ולתעד מה קורה מתחת לפני השטח, לזהות את הבעיה המדויקת ולפתור אותה בדרך הטובה ביותר. פנו אלינו לייעוץ בדק טכנולוגיות – 053-365-4990

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here