כל מה שחשוב לדעת לפני שבוחרים חלון אלומיניום
קרדיט Freepik

לפני שאתם בוחרים חלון אלומיניום בודד או חלונות אלומיניום לכל הדירה, אספנו בשבילכם כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות בחירה נכונה וגם ידע שיעזור לכם להתנהל טוב יותר מול קבלן האלומיניום. אך לפני שנתחיל, קודם כל אציין שבחירת חלונות מחומר האלומיניום הינה בחירה נבונה שתיתן לך שקט לטווח ארוך. היום בין אם אנשים מעוניינים בשיפוץ הבית ובעיקר בדירות חדשות, קבלנים ואנשים משתמשים באלומיניום כחומר איתו הם בונים את המסגרות של המעקות בגינה ובמרפסת, חלונות בחדרי שירותים וחדרי שינה, ויטרינות ועוד.

מהם היתרונות של חומר האלומיניום?

ביחס למתכות אחרות כמו ברזל, מתכת, נחושת ועוד, חומר האלומיניום נמצא כי רמת העמידות שלו בפני קורוזיה וחלודה היא הנמוכה ביותר ורמת התחזוקה שלו הינה נמוכה ולכן הוא יכול להחזיק לאורך מספר שנים רב. 

משקל האלומיניום הינו קל יחסית לשאר המתכות מה שמאפשר לקבלני אלומיניום רבים לבצע עבודות מעוצבות באופן אישי ובהתאם לצרכי הלקוח. לדוגמא צורות שונות, גדלים שונים ועובי שונה. הגמישות שלו היא יתרון עצום והעיצוב שיוצא לאחר מכן יפה לא פחות.

מחירו של האלומיניום הינו אטרקטיבי גם כן משאר המתכות מה שמאפשר לקבלנים ובעלי דירות לשפץ את הדירה או לתכנן אותה עם האלומיניום ובכך לקבל גם עיצוב יפה בהתאמה אישית ובמחיר המינימלי עבור השיפוץ.

איך לבחור את הקבלן הנכון?

אנחנו יודעים שזה לא נפוץ לעשות אבל לקבלן לא תהיה בעיה להזמין אתכם ולהראות לכם כיצד הוא עובד. ובמיוחד כאשר מוציאים אלפי שקלים עבור שיפוץ ועבודות אלומיניום, הדבר חשוב מאוד. לכל קבלן בין אם בטלפון האישי שלו ובין אם באתר פרטי שבו הוא מציג את עבודותיו ישנו תיק עבודות שהוא יוכל להציג עבור לקוחות פוטנציאלים. אף אחד לא רוצה להזמין פרוייקט מבלי שיוכל לדעת באיזה רמה העבודה תבוצע.

כדי למנוע זאת ובכדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר מבלי שתהיו מופתעים, בקשו מהקבלן לראות תיק עבודות. בנוסף, בקשו ממנו לראות את חומרי האלומיניום שהוא עובד איתם ואפילו לראות עבודה שאותה הוא מבצע כרגע ובכך תוכלו לראות כיצד הוא פועל עכשיו. דבר זה יעזור לכם להבין כיצד יראה הפרוייקט שלכם, כיצד הוא מתנהל ואיך הוא מתייחס לחומר האלומיניום. דבר נוסף שתוכלו לראות עצם העובדה שתבקרו בפרוייקט שהוא עושה עכשיו, יהיה לדעת האם הוא בן אדם מסודר, אמין ומקצועי. 

בחירת החלון המתאים

לאחר שבחרתם בחומר האלומיניום עבור החלונות שלכם, כדאי שתדעו איזה סוג חלונות אתם צריכים ובכך להקל על התהליך. הדבר הראשון שאתם צריכים לשאול הוא, האם אתם צריכים חלון אלומיניום תרמי ומבודד או שלא? ולמה להשתמש בהם? חלון שאין בו חומר בידוד, אתם מבזבים 40% יותר אנגריה בחימום וקירור הבית. זה נשמע מטורף אבל זה נכון. אז איך מייצרים חלון אלומיניום עם חומר בידוד? ישנם חומרי אלומיניום שבתוכם יש זכוכית שיכולה לבצע את הבידוד ברמה גבוהה. בקשו זאת מהקבלן במידה ואתם מעוניינים בחלון מבודד. 

לסיכום: התייעצו, בידקו, ושאלו הכל לפני שאתם חותמים על העבודה מול הקבלן. בכל זאת, אתם נשארים עם העבודה ולא אף אחד אחר. קבלו כמה הצעות מחיר מסוגי קבלנים שונים ובידקו את עבודתם לפני כן. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here