תיקון שלט לרכב

 

קידוד מפתחות לרכב הוא אחד השירותים היעלים ביותר להגנה של הרכב ולשמירה שלו שכן הדבר מוביל לכך שרק המפתחות שלכם יפתחו את הרכב ולא אף מפתח אחר, הדבר בעצם יוביל לשמירה יתרה על הרכב ולהגברת הביטחון שלכם מפני חשש לפריצות. כמו כן ביצוע הפעולה אינו פשוט שכן יש צורך בפירוק מלא של מנעול הרכב והרכבת שבב ייחודי שיזהה אם המפתח הוא אכן מקורי, ובמדיה ולא לא יהיה ניתן להתניע את הרכב. בקידוד מפתחות לרכב המחיר משתנה בהתאם למספר גורמים היכולים להשפיע על הנושא כמו סוג הרכב וכו', לשם כך תוכלו לשכור את שירותיו של איתמר אשר הינו מנעולן מוסמך, איתמר מתמחה בשלל דברים כמו קידוד רכבים, פריצה לרכב ושאר תפקידי המנעולנות תוך הקפדה על שירות יוצא דופן ומחירים נפלאים.

להיות בטוחים תמיד

מחיר שחזור מפתח לרכב משתנה והינו תלוי במספר פרמטרים שמשפיעים על המחיר, כמובן שהדבר גם משתנה בין מנעולן למנעולן. שחזור מפתח לרכב שונה משכפול שכן בשחזור יש צורך לשחזר מחדש את המפתח בשונה משכפול שרק יש לשכפל אותו וההליך הוא פשוט. במידה ואתם חוששים שגנבו לכם את המפתחות או שמא הם נאבדו תוכלו לעשות את פעולת השחזור אצל מנעולן המוסמך לכך שיחזיר להעניק לכם את תחושת הביטחון שאבדה. כמו כחן שחזור מפתח לרכב מחיר ישתנה גם בהתאם למהירות שבה העבודה תתבצע ובאופן איכותה.

להניע גם מרחוק

תיקון שלט לרכב הינו דבר הכרחי וחשוב שכן בעידן של היום רוב השלטים הינם חדשים ומיוחדים והם מבצעים מספר פעולות מרחוק, על כן יש צורך בשמירה על השלט ובמידה ויש צורך לבצע תיקון שלט לרכב בשביל שנוכל לתפעל את הרכב שלנו גם מרחוק ולא רק באמצעות המפתח הידני. לשם כך חשוב לשכור את שירותיו של מנעולן המוסמך לכך ושהוא בעל האישורים המתאימים לתיקון שלט לרכב, בשביל זה תוכלו לשכור את שירותיו של איתמר אשר הינו מנעולן מוסמך ובעל ניסיון רב בתחום המנעולנות. איתמר יקפיד להעניק לכם שירות איכותי וקפדני 7\24 תוך הגעה מהירה אל הלקוח ועשיית הטוב ביותר עבור כל לקוח שלו. לפרטים נוספים צרו קשר

במספר הטלפון: 054-9095388 ואשמח לעמוד לשירותכם לכל פנייה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here