לעבוד עם זכוכית

כיום, ישנן דרכים שונות ומגוונות באמצעותן ניתן לעצב ולשדרג את חדרי הבית. אכן, מרביתנו פונים לצביעת קירות, רכישת ריהוט ועוד לצורך ריענון ביתנו. עם זאת אלו הן אינן דרכי העיצוב היחידות. למעשה, על ידי התקנתן של עבודות זכוכית מקצועיות, אנו נוכל להעניק לביתנו מראה חדיש, ייחודי ואסתטי גם אם אנו גרים בו שנים רבות.

החל מעבודות חיפוי זכוכית לאמבטיה, התקנת מעקה למרפסת ועד מחיצות ומדפים לבית, צוות עקיבא GLASS ישמח לענות על צרכי העיצוב שלכם על הצד הטוב ביותר. למעשה, אנו מחזיקים במוניטין גבוה בתחום עבודות הזכוכית. וזאת, תוך התאמת המוצר ללקוח על פי דרישותיו. כמו כן, אנו צברנו ניסיון של למעלה מ-15 שנה. נשמח לעמוד לרשותכם.

לבצע עבודות זכוכית מרשימות

אין ספק שאנו חיים בתקופה מתקדמת ביותר ;תקופה המאפשרת לנו ליצור איכות חיים ברמה גבוהה. החל מיעילות בעבודה ועד סיוע לילדינו – פתרונות אלו באים לידי ביטוי במגוון תחומי החיים. במקביל לכך, נדגיש כי איכות חיים נמדדת גם ביצירת אווירה נעימה וחמימה בתוך ביתנו. כלומר, כדי שדיירי הבית והאורחים ירגישו רצויים ונינוחים, חשוב ביותר להשקיע בחדרים השונים. דוגמא מעולה לכך באה לידי ביטוי בהתקנתו של חיפוי זכוכית למטבח. הרי מדובר באחד החדרים החשובים ביותר בכל בית ודירה! בשל כך, כדי שתוכלו לבשל או לשתות כוס קפה עם חברה בהנאה, רצוי להשקיע בתכנון מדויק, דקורטיבי ופונקציונלי של החדר.

חיפויים למטבח או לאמבטיה אינם הפתרונות היחידים עבורכם. למעשה, אצל עקיבא GLASS תזכו למגוון רחב של עבודות זכוכית. כמו מה למשל? מעקה זכוכית למרפסת, למדרגות, לבריכות ועוד הוא הפתרון המומלץ עבורכם. כך תוכלו לארח מוזמנים רבים ולשמור על ביטחונם באופן האידאלי ביותר. מעבר לכך, מעקה זה יוסיף אלמנט אסתטי מרשים לביתכם.

לעצב את הבית כראוי – עם עקיבא GLASS

החל ממקלחונים מרשימים, עבודות חיפוי זכוכית למטבח ולאמבטיה, מעקות זכוכית ועוד, עקיבא GLASS יבצעו כל זאת באופן המקצועי והאיכותי ביותר. עסק זה, אשר הוקם לפני כ-15 שנה, מתמחה בעבודות זכוכית ומשתף פעולה עם מגוון רחב של לקוחות – מהמגזר הפרטי והעסקי כאחד. לאור כל זאת, עקיבא GLASS ביסס מוניטין גבוה בארץ בתחום עיסוק זה. התקשרו 052-548-3950.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here