לשמור על הבטיחות – ולהקפיד על תקינות הציוד החשמלי

כיום אנו לוקחים זאת בתור מובן מאליו, אך חשיבותו של החשמל בחיינו הינו רב. הרי הוא מאפשר לנו לבצע מגוון פעולות – יום-יומיות ומשמעותיות כאחד. בין אם מדובר בהקמת עסק חדש והוצאת הרישוי הרלוונטי, תיקון ליקויים בגנרטורים או בציוד אחר – אין דבר שיעמוד בפני השאיפות שלנו, או הרצון לחזור לשגרה במהרה. כל שעלינו לעשות הוא לפנות אל בעל מקצוע מנוסה שיסייע לנו בכך.

מעוניינים לצאת לדרך עצמאית ולפתוח עסק חדש? ברצונכם לקבל רישוי עסקים בהתאם לדרישות הרשות לכבאות והצלה? או שמא אתם זקוקים לבדיקת בטיחות? בין אם מדובר בבדיקת חשמל, תיקון גנרטורים או שמא מדובר בפעולות משמעותיות אחרות, ניתן לפנות אל משה יחזקאל – טכנאות חשמל ואלקטרוניקה. מומחה זה סיים לימודי תעודת "הנדסאים" לאלקטרוניקה והסמכה להוראה במגוון מקצועות כדוגמת חשמל סטטי, פיסיקה ועוד. כמו כן, הוא סיים לימודי חשמלאי גנרטור רמה 04, טיפול ותחזוק מצברי עופרת וסוללות ועוד.

בדיקות חשמל בידי המומחה

בזכותו אנו רואים היטב את הטלוויזיה מולנו, עוברים מחדר אחד למשנהו בהצלחה, מבשלים ומבצעים פעולות רבות נוספות. כדי שנוכל להמשיך לבצע את הפעולות הללו, מומלץ ליצור קשר עם משה יחזקאל – טכנאות חשמל ואלקטרוניקה לשם ביצוע המשימה הבאה: בדיקת הארקה. כאשר אנו מדברים על בדיקה זו, הכוונה היא למשימה לאורכה המומחה מאתר את הליקויים בנקודות החשמל השונות וכן הלאה, מתאים להם את הטיפול המדויק – ומבצע את התיקון במקצועיות הדרושה.

כמו כן, ניתן להסתייע בשירותיו של משה יחזקאל גם לצורך ביצוע בדיקה תרמוגרפית. בדיקה זו משמעותה צילום של לוחות החשמל במבנה הרלוונטי. בזכות עבודת הצילום ניתן יהיה לאתר ליקויים כמו למשל חיבור לקוי, תחזוקה לא מקצועית, ריבוי חוטים בצרת ועוד. אין ספק, מדובר בבדיקה חשובה ואף הכרחית שתמנע מצבים מורכבים בהמשך.

 

לפנות אל הגורמים המוסמכים לביצוע עבודה חסרת פשרות

בדיקת חשמל לפי דרישה תתבצע בהתאם להנחיות ולתקנות השונות. כדי שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי עבודה זו מתבצעת על הצד הטוב ביותר, יש לפנות אל הגורם המוסמך ביותר בתחום: משה יחזקאל – טכנאות חשמל ואלקטרוניקה. מומחה זה מחזיק בהכשרה מקיפה ובניסיון מעשי מרשים – כטכנאי מרכזות אוטומטיות וכחשמלאי ראשי. למידע נוסף, צרו קשר בטלפון: 050-5669113

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here