לשמור על השקט!

החל משעות הבוקר במשרד ועד שעות אחר הצהריים והערב בבית הקפה, אנו מעבירים שעות ארוכות לצד מגוון אנשים. אמורים שהאדם הוא יצור חברותי, אך מפעם לפעם אנו מעריכים את השקט וזקוקים למעט זמן פרטי להתרכז במשימות. בדיוק לשם כך נוצרו מחיצות אקוסטיות. בין אם בשביל שולחן העבודה במשרד, חדר האוכל במפעל, אולמי שמחות או שמא מדובר במתנ"סים – המחיצות מיועדות למגוון מקומות ולמגוון מטרות.

אנו מעבירים את היום-יום שלנו באינטראקציה עם הסביבה שלנו. עם זאת, מפעם לפעם חשוב לא פחות לשמור על הפרטיות שלנו. כך נוכל לארגן את המחשבות, להתרכז במה שעומד לפנינו – ולהתחיל את הבוקר על הצד הטוב ביותר. מחפשים אחר מחיצות למשרדים? מתעניינים במחיצות אקוסטיות לאולמות? עם חברת אקוסטידור תמצאו את אשר חיפשתם. חברה זו, המחזיקה בניסיון של למעלה מ-20 שנה, עוסקת בייבוא, ייצור והתקנה של מחיצות אקוסטיות ניידות. לכל שאלה, צוות עובדי החברה עומד לרשותכם.

 

לשדרג את חלל העבודה בזכות מחיצות אקוסטיות ניידות

מדי בוקר, אנו מתחילים יום חדש עם חיוך על הפנים ושמחה בלב – בקרוב נגיע למשרד! לאורך יום העבודה, נשב לצד הקולגות שלנו, נדון בפרויקטים השונים ונקדם אותם על הצד הטוב ביותר. עם זאת, לצד הפגישות בחדרי הדיונים, נזדקק לזמן איכות עם עצמנו ליד השולחן שלנו. שם אנו נפיק את המיטב מיום העבודה ונגיע למסקנות חשובות. כדי לוודא שאין רעשים מסביב שיסיחו את דעתנו, רצוי ואף מומלץ להתקין מחיצות אקוסטיות.

בזכות המחיצות האקוסטיות, נוכל להתמקד במשימה ולהפריד בין העיקר לטפל. כדי להתקין מחיצות אלו, מומלץ לפנות אל חברת אקוסטידור. לצד התקנת מחיצות אלו, ניתן לפנות אל עובדי החברה גם לשם יצירת מחיצות ניידות והתקנתן. מחיצות אלו מחזיקות ביתרונות רבים. ראשית, הן יוצרות הפרדה מרשימה ואיכותית. כמו כן, מדובר בפתרון עיצובי אסתטי לכל חלל עבודה. מעבר לכך, משום שמדובר במחיצות ניידות, הן מאפשרות תזוזה ותפעול נוחים ויעילים – בהתאם לגודל החלל.

 

שירות מהמעלה הראשונה – עם בחרת אקוסטידור

בין אם מדובר במשרדים, קליניקות, מתנ"סים, בתי כנסת ואילך – ניתן לשדרג בקלות כל חלל באמצעות המחיצות של חברת אקוסטידור. בין אם מדובר במחיצות אקוסטיות, מחיצות מתקפלות ועוד, חברה זו מציעה שירות מהמעלה הראשונה. השירות כולל ייצור והתקנה של מחיצות – הכול תחת קורת גג אחת. כמו כן, עובדי החברה מספקים אחריות של 5 שנים ופועלים בפריסה רחבה. לפרטים נוספים, צרו קשר בטלפון: 050-9734860

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here