מעצבת פנים מומלצת
קרדיט https://arc-the-hen.co.il

אדריכלים בצפון – תכנון בתים פרטיים

עיצוב פנים בצפון מיועד לאנשים פרטיים הרוצים לבנות את ביתם או לשפצו מהיסוד, כמו גם לאנשי עסקים ואחרים. עם זאת, אדריכלים בצפון מקבלים דווקא פניות רבות לתכנון בתים פרטיים צמודי קרקע ונענים לאתגר הנ"ל במחויבות רבה. הרצון שלהם הינו לתכנן בית פרקטי שיהיה נוח לשהייה ולפעילות אבל גם נאה למראה. ניתן למצוא סגנונות עיצוב שונים וכל אחד יכול לבחור את האהוב עליו.  המעצבת המוכשרת חני אברהמוף הינה בעלת סטודיו אדריכלות החן, וכדאי לפנות אליה לייעוץ ולקבלת מידע.

עיצוב פנים בצפון – מותאם לסביבה הנופית

עיצוב פנים בצפון לוקח בחשבון נתונים רבים ואלמנטים אחרים ובכללם את הטבע המתפרץ בו. ניתן למצוא מגרשים הצופים אל נוף ים, יער וחורש, שדות מעובדים ועוד. אדריכלים בצפון יגיעו אל השטח ויצפו לנוף, יכירו את השיפועים בו, את כיווני הרוח והשמש ויתחשבו בכל אלו. בנוסף, הם יבקשו לדעת מהבעלים על גודל הבית הרצוי, צורתו ומספר קומותיו, סגנון העיצוב שהוא מעוניין בו, המערכות שהוא מבקש להכניס ועוד. על פי כל אלו הם יתכננו ויציעו תכנית ראשונה. ייעשו בה שינויים בהתאם להערות ובקשות הדיירים לעתיד עד להכנת תכנית סופית שתועבר לביצוע. הם יפקחו על כל הפרויקט עד לסיומו.

מעצבת פנים מומלצת
קרדיט https://arc-the-hen.co.il

סגנון עיצוב

ניתן לבחור בסגנון עיצוב כפרי, מודרני, קלאסי, רטרו/וינטאג ועוד. רבים בוחרים בכפרי המשתלב היטב בטבע אבל יש לא מעט הרוצים אחרים המתאימים לאזורים אורבאניים בישובים צפוניים. מכל מקום, קו העיצוב הנבחר יוביל לאורך כל הבית עם התאמות לחללים וחדרים מסוימים בו. ייבחרו חומרים מהטבע או אחרים מעובדים כמו: אבן, מתכת, עץ, טקסטיל, זכוכית ואחרים. הם ישלבו היטב אלו באלו מבחינת הצבעים והמרקמים שלהם. ניתן להוסיף נישות, הנמכות תקרה, חיפויי קיר ועוד להגברת העניין. כל אלו ייצרו מרחב מגורים בעל הרמוניה נהדרת.

קורס היתרים עבור אדריכלים, מהנדסים מודדים ועוד

המעצבת היצירתית חן אברהמוף הינה בעלת ידע רב וניסיון עשיר. היא מתמחה בעיצוב בכל הסגנונות. בנוסף, מעבירה קורס היתרים לאדריכלים אחרים, למהנדסים, מודדים ובעלי מקצוע אחרים העוסקים בתכנון בתחום. הגשת תוכניות לרשויות היא חלק בלתי נפרד מהתהליך ויש להכירו מקרוב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here