קרדיט - Pixabay

החלפת צנרת עשויה להיות עניין יקר ומורכב, אשר מצריך פגיעה בתשתיות הקונסטרוקציה והריצוף, ולמעשה מאותת על עבודות שיפוץ נרחבות בכל הבית. במקרים רבים, ניתן לטפל בתקלות צנרת, ואף לתקן ליקויים בצנרת ישנה בעלת מאפייני בלאי גבוה, ללא הרס של תשתיות ותוך שיקום מלא ואיכותי של נזקי הצנרת הקיימים, ללא החלפתה.

מהי שיטת Nu-Flow לתיקון צנרת ללא הרס

שיטת Nu-Flow לתיקון צנרת ללא הרס מביאה טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת המבוססת על שיטת המשיכה (cured in place pipe .

השיטה משלבת בין אבחון ואיתור מיקום הנזילה ללא פגיעה בתשתית החיצונית, והחדרת אלמנט איטום אל החלק הפנימי של הצינור, הפועל כנגד הנזילה ויוצר יחידת צינור פנימי תקין הנצמד לצינור הפגוע וחוסם את הסדק ממנו נובעת הנזילה הפנימית שגורמת לרטיבות בקיר.

השיטה משמשת קבלנים, שרברבים מוסמכים ואנשי מקצוע מובילים, חוסכת בזמן ובעלויות ומספקת פתרון מיטבי ואיכותי לטיפול בנזקי צנרת פנימית.

בשלב הראשון, לאחר איתור סימנים לקיומה של נזילה פנימית, יתבצע זיהוי של מסלול הצינור המועבר דרך הקיר/התשתית, והחדרת מצלמה תרמית הכוללת מנגנון דחף אל הצינור מחלקו הנגיש. המצלמות נשלטות על ידי בקר ומחוברות אל מסך LCD חד וברור, אשר מציג תמונת מצב של פנים הצנרת לאורכה, בהתאם למשתקף במצלמות. עם הגעת המצלמה למקור הנזילה חיישני הטמפרטורה הייחודיים יסמנו את המקום, כאשר אופי הנזילה, עומק הליקוי והפגם בצנרת ישתקף על המסך בזמן אמת ויישמר בזיכרון לבחינה ולצפייה חוזרת.

בהתאם לנתונים הללו, יבצע המפעיל החדרה של שרוול בד גמיש מרכיבי שרף אפוקסי אל אותה נקודה בה נמצא הליקוי אשר גורם לנזילה סמויה. השרוול האפוקסי יתנפח ויתאים את תצורתו לתצורת הצנרת ולקוטר הצינור, יתגבש לכדי חומר קשיח ולכדי צינור פנים אטום ועמיד, אשר נצמד באופן הרמטי לסדק ולחלק מן הצינור הקיים סביבו, ויחליף את המקטע הפגוע מבלי שיהיה צורך בהסרה שלו, בניתוק שלו מחלקי צנרת אחרים ובהחלפה פיזית וחיבור מחדש. שיטת Nu-Flow לתיקון צנרת ללא הרס מאפשרת לבעלי מקצוע לספק שירות יעיל, לקצר את זמני הביקור והשהייה בכל קריאה, ולהבטיח מענה איכותי ומקצועי העומד בדרישות תקנים מחמירים.

השיטה מתאימה לטיפול בנזילות ובנזקי צנרת פנימית במגוון קוטרים ומידות, לרבות מעברי צנרת זוויתיים ו/או ארוכים במיוחד.

תקלות וליקויי צנרת בהם ניתן להשתמש בשיטת Nu-Flow

  • תיקון נזילות בצנרת מים– תיקון סדקים, חורים, נזקי קורוזיה, נזילות פנימיות ונזילות בברזים אשר מעבירים מי קולחין. התאמה למגוון סוגי צנרת ביתית, היצמדות מעולה ואופטימלית של השרוול האפוקסי לצנרת פולימרית, צנרת נחושת וצנרת מאלומיניום.
  • תיקון בצנרת ביוב– תיקון נזילות, פתיחת סתימות, סילוק שורשים שחדרו לצנרת, שטיפה וניקוי צנרת ביוב לסילוק ריחות לא נעימים. פתרונות תיקון ושיקום צנרת ללא הרס המותאמים למי שופכין וביוב, מחומרים עמידים בחומציות ובכימיקליים, תוך התאמת פתרונות לתיקון נזקי צנרת פנימית ביתית, צנרת משותפת למבנים וצנרת עירונית.
  • שיקום צנרת ישנה– במקרים רבים קבלנים ובעלי מקצוע בוחרים ליישם את שיטת Nu-Flow לא רק לצורך תיקון נזקים, כי אם כטיפול מונע, לשיקום צנרת ישנה, בעלת בלאי גבוה ופוטנציאל לנזקים, וכחלופה להחלפת הצנרת כולה.

יתרונות שיטת Nu-Flow

בין היתרונות הבולטים שבשימוש בשיטת Nu-Flow:

  • תיקון נזקי צנרת ללא הרס– לאחר שרבים כבר הכירו את חוזקות המצלמה התרמית והשיטות לאיתור נזילות ללא הרס שנועדו למקד את הפגיעה בקונסטרוקציה לאזור הנזילה בלבד, הביאה שיטת Nu-Flow את האפשרות להימנע מפגיעה והרס בתשתיות בכלל, באמצעות ביצוע תיקוני צנרת פנימית.
  • חיסכון בעלויות– ההימנעות מהרס של תשתיות מביא לחיסכון מהותי בעלויות, שכן כוח האדם, זמן העבודה ועלויות חומרי הגלם נחסכות ומוחלפות בעלותו של שרוול בד אפוקסי, מה שמעניק פתרון כולל מוזל ומשתלם הרבה יותר.
  • תיקון מהיר– התיקון מתבצע במקום, בזמן קצר וחוסך בהליכי עבודה ארוכים ומסורבלים.
  • פתרון יעיל לטווח ארוך- היתרונות הכלכליים והנוחות אינם באים על חשבון איכות העבודה, והשיטה מספקת תיקון איכותי ופתרון עמיד וארוך טווח.

למידע נוסף בקרו באתר נו פלו – Nu-Flow ישראל

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here