קרדיט - Pixabay

החלפת קולט שמש הינו תהליך שבו מחליפים את הפאנלים הסולאריים (קולטי השמש) במערכת סולארית. קולטי השמש הם החלק המרכזי של מערכת הסולארית, הכוללים תאי סיליקון שמצליחים להמיר אנרגיה שמשית לחשמל. כמו כן ישנם מספר סיבות להחלפת קולטי שמש ואלו הם הסיבות האפשריות:

  1. פגיעה או נזק: אם קולטי השמש נפגעו מכל סיבה שהיא, בין אם זה מזג אוויר קשה או נזק כלשהו יהיה צורך להחליפם או לתקן אותם בהתאם למצב הקולטים.
  2. שדרוג: במידה וברצונכם לשדרג את המערכת הסולארית על מנת להשיג יותר אנרגיה, תיקונים או החלפת הקולטים יכולים להיות חלק מהשדרוג.

כמו כן ישנם מספר צעדים בתהליך של החלפת קולטי שמש ואלו הם הצעדים:

בדיקת המערכת: נסה לזהות את הסיבה להחלפת הקולטים. האם הם לא פועלים? האם היעילות שלהם נמוכה מדי? האם יש נזק פיזי לפאנלים?

בחירת קולטים חדשים: בחר בקולטים סולאריים חדשים שיתאימו למערכת הסולארית שלכם ויקיימו את הדרישות שלכם בצורה הכי טובה שיש.

כיבוי המערכת: ודא שהמערכת הסולארית מנותקת מהרשת החשמל לפני התחלת העבודה.

התקנת הקולטים החדשים: התקינו את הקולטים החדשים במקום של הקולטים הישנים וזאת כמובן באמצעות איש מקצוע מנוסה ואיכותי אשר יודע במדויק כיצד לעשות כן, בנוסף לכך וודאו שהם מחוברים באופן תקין ומאובטחים.

על מנת לבצע החלפת קולטי שמש ברמה גבוהה תוכלו לפנות לסמיון אשר הינו מומחה בכל הקשור לדודי שמש והחלפת קולטי שמש ברמה גבוהה, סמיון יספק עבורכם שירותים אלו בהקפדה רבה, ניסיון רב ואיכות תוך מתן דגש על הדברים שהכי חשובים לכם.

שדרוג וטיפול בתקלות של פנאלים סולאריים

תיקון דודי שמש בחיפה הינה עבודה אשר יש לעשות אותה ע"י איש מקצוע מיומן ואיכותי אשר יודע במדויק כיצד לבצע את עבודת התיקון ברמה הכי גבוהה שיש. כמו כן הדבר הראשון בתיקון דודי שמש זה זיהוי מקור הבעיה, להבין מהי הבעיה, האם דודי השמש לא מספקים מים חמים?, האם יש נזילה וכו'. כמו כן איש המקצוע יבדוק את החיבורים השונים, יבצע בדיקות, יוודא שהכול עובד כמו שצריך ולאחר מכן יחליט מה צריך לעשות, האם זה להחליף או לתקן את דודי השמש.

שדרוג מערכת המים בבית

החלפת צנרת בבית הינה פעולה אשר יש לעשות אותה באמצעות אינסטלטור מקצועי ומומחה אשר יודע לעשות כן ללא פשרות וברמה הכי גבוהה שיש, לשם כך תוכלו לפנות לסמיון אשר הינו אינסטלטור איכותי ומנוסה אשר מתמחה בתחום החלפת צנרות ביתיות, והינו בעל אמינות, מקצועיות ושירות איכותי מעל הכל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here