תנופת הבנייה וההתחדשות העירונית - טרנדים חמים בעולם הבינוי

בשנים האחרונות המרחבים הציבוריים בישראל עוברים תהפוכות רבות. ישנם יותר ויותר פרויקטים של התחדשות עירוניות, לצד יוזמות פרטיות של ועדי בניינים בהן עולה הצורך לבצע שיפוצים. לכל אחד ואחד מן הפרויקטים הללו מגויסים קבלנים רבים ואנשי מקצוע אשר יכולים להפוך את המבנים להצלחה מסחררת, ובניהם ניתן למצוא גם את קבוצת אלימלך בינוי.

שיפוץ שמשנה את הסביבה

לנוף האורבני יש משמעות רבה ולכן יותר ויותר עיריות מעודדות את התושבים שלהן לפתוח בתהליכי שיפוץ בניין על מנת לשפר את המראה החיצוני. בנוסף לכן, האפשרות להשקיע בתשתיות המבנה מחזקת את אותם המבנים הישנים יחסית ויוצרת יש מאין סביבת מגורים בטוחה הרבה יותר.

פרויקטים לאומיים לשיפור הנוף העירוני

בין היוזמות הפרטיות לשיפוצי בניינים, מתקיימות גם תוכניות לאומיות כמו תוכנית תמ"א 38 פינוי בינוי. במקור, תוכנית זו נועדה לחזק את תשתיות המנים אשר הוקמו בשנותיה הראשונות של המדינה ולהביא למצב בו הבניינים הללו מוגנים מפני רעידות אדמה מסוכנות. במקביל, הישראלים דווקא התלהבו מן האפשרות לבצע שיפור קוסמטי למראה המבנה ולכן יש מבנים רבים אשר בוחרים להצטרף לתוכניות אלו ומשדרגים כך את מרחב הבית שלהם.

פריחה במרחב העירוני מיטיבה עם האזרחים

כאשר אתם בוחרים להשקיע בבניין המגורים שלכם, אתם בוחרים לשפר לא רק את רמת החיים שלכם, אלא גם את הסביבה העירונית הכללית. למשל על ידי פרויקטים בהם יש תוספת מרפסת או יצירה של חדרים נוספים לבית, אתם יכולים להעלות את ערכם של הבתים בשכונה. כל תהליך התחדשות עירונית פינוי בינוי הוא תהליך מורכב, אשר דורש זמן ומשאבים, אך בסופו של יום יכול להביא לשינוי משמעותי במהלך החיים של האזרחים החיים בשכונה. אמנם אתם תאלצו להתאזר בסבלנות ואורח רוח לאורך כל תקופת הבנייה הארוכה, ולהתרחק משכונת המגורים המוכרת והאהובה, אך התוצר הסופי יהיה בתי מגורים מודרניים, מתקדמים ובטוחים הרבה יותר. אז אם אתם מוכנים להתחיל בתהליך שינוי, הדבר הראשון שאתם חייבים לעשות הוא למצוא את קבלן הבנייה המתאים למשימה.

צוות מהנדסי קבוצת אלימלך בינוי מלווים בשנים האחרונות מספר רב מאוד של פרויקטים להתחדשות עירונית או שיפוץ מבנים קיימים על בסיס תוכנית תמ"א 38.  אנו מאפשרים לכל לקוח לקבל תוכנית עבודה מושלמת לצרכים שלו וברמת בינוי שאין שני לה. לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ ראשונית, התקשרו למשרדי החברה: 09-9633333.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here