משקפי ראיה מולטיפוקל

רוב האנשים מגלים שמשקפי מולטיפוקל עוזרים להם להסתגל לשינויים הטבעיים המתרחשים בראייה הקרובה שלהם עם הגיל. פרסביופיה, זוקן ראייה, הגורמת לקוצר ראייה, מתפתחת בדרך כלל בהדרגה לאחר גיל 40.

לדוגמה, אתם עלולים בסופו של דבר להחזיק ספר רחוק יותר כי אתם מתקשים לראות אותו מקרוב. לאחר גיל 40, מומלץ לבקר אצל אופטומטריסט לבדיקת עיניים יסודית לאיתור בעיה זו. בג'ראיסי אופטיקל תוכלו לבצע את הבדיקות הדרושות, ולהתאים משקפי ראיה מולטיפוקל.

מתי יש צורך לשקול משקפי ראיה מולטיפוקל?

צורת הקרנית משתנה, מה שבתורו משנה את כמות האור שמגיעה לרשתית ואת בהירות התפיסה החזותית. קריאה ועבודות תקריב אחרות יהפכו למאתגרות יותר ככל שהעדשות הופכות פחות גמישות ויותר קשות.

בעת בחירת משקפי ראיה מולטיפוקל, זכרו את הדברים הבאים:

  • נדרשות מדידות מדויקות כדי שעדשות מולטיפוקל פרוגרסיביות יענו לכם על הצרכים. לפני שתתחילו להשתמש בעדשות החדשות שלכם, בדקו שהפוקוס שלכם נמצא במרכז העדשות במדויק, כך תהיה לכם את החוויה החזותית האופטימלית ביותר.
  • אפשרויות גודל ומסגרת- מידת ההתאמה של המסגרות לפנים שלכם וגודל המסגרות שתבחרו יקבעו עד כמה המשקפיים החדשות שלכם יהיו נוחות. אם המשקפיים החדשות שלכם לא מתאימות כמו שצריך, קבעו פגישה עם האופטומטריסט בג'ראיסי אופטיקל. כדי להבטיח מיקוד נכון, המסגרת צריכה לנוח בצורה נוחה על גשר האף.
  • תקופת הסתגלות- עדשות פרוגרסיביות דורשות בדרך כלל תקופת הסתגלות של כשבועיים. אתם צריכים להסתגל למשקפיים החדשות שלכם עוד כמה שבועות אם אתם משתמשים בהם לעיתים רחוקות.

יתרונות וחסרונות של משקפי ראיה מולטיפוקל

בעיות עם קוצר ראייה ורוחק ראיה בו זמנית ניתנים לתיקון באמצעות משקפי ראיה מולטיפוקל. היתרונות של משקפי מולטיפוקל הם:

ראייה משופרת למרחקים שונים היא היתרון הבולט ביותר של משקפי ראיה מולטיפוקל. אנשים שראייתם זקוקה לרמות שונות של תיקון עבור משימות שונות יחוו שיפורים משמעותיים.

עם עדשות מולטיפוקל, אתם יכולים להרכיב משקפיים גם לקריאה וגם לנהיגה.

מכיוון שמשקפי מולטיפוקל מבטלים את הצורך להחליף עדשות ללא הרף, הם מספקים למרכיביהם חופש תנועה רב יותר. זה היתרון העיקרי של המשקפיים הללו שרוב האנשים מזכירים. כשאתם מרכיבים את משקפי המולטיפוקל, תהיה לכם ראייה מושלמת לא משנה אם למרחקים או לראיה מקרוב.

להתאמת משקפי מולטיפוקל מוזמנים להגיע לג'ראיסי אופטיקל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here