קרדיט: Pixabay

כשאנחנו מחליטים להתקין מעקה זכוכית, בין אם זה בבית ובין אם זה בעסק, בין אם מדובר במעקה שנועד למדרגות, מרפסת, קירות פנימיים או לכל דבר אחר, הרי שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו, כיצד בוחרים עיצוב למעקה זכוכית בצורה נכונה, ואיך אנחנו מקפידים שהמעקה ייוצר ויותקן בצורה נכונה, בטוחה עם רמת גימור גבוהה.

בחירת מעקות זכוכית ברמת גימור גבוהה, זה תהליך שתלוי בשני דברים עיקריים. בחירת אנשי מקצוע מתאימים, וסגנון עיצוב וגימור. אם נדע לעשות את הבחירה הנכונה בשני המקרים, הרי שאנחנו נהנה ממעקות זכוכית מעוצבות ומרשימות, כפי שאנחנו מעוניינים ומצפים. כמובן שתהליך הבחירה דורש זמן, סבלנות והשקעה להבין איך זה מתבצע ואיך עושים את הבחירה הנכונה.

איך בוחרים אנשי מקצוע בצורה נכונה?

לפני שנסביר איך בוחרים עיצוב עבור מעקות זכוכית ברמת גימור גבוהה, נבחן כיצד בוחרים אנשי מקצוע שיכולים לספק לנו את השירות הטוב ביותר. חשוב לציין, ישנם מקרים בהם אנחנו בוחרים את בעלי המקצוע בתור הלקוחות, וישנם מקרים בהם קבלנים או יזמים של פרויקט הם אלו שבוחרים את בעלי המקצוע שאמורים לספק את השירות הרלוונטי. בכל מקרה, צריך להקפיד שעבודתם תיעשה בצורה מקצועית, אחראית, בטוחה ובהתאם למה שאנחנו מחפשים ומעוניינים לקבל.

פרמטר ראשון. עלינו לבחון את תיק העבודות של בעל המקצוע, בשביל לראות באיזה סגנון הוא עובד ואילו עבודות ועיצובים הוא מספק.

פרמטר שני. מקצועיות וניסיון. דברים שיכולים לבוא לידי ביטוי גם בתהליך התכנון והעיצוב וגם בתהליך העבודה, כולל דרך ייעוץ מקצועי שהוא יכול לספק לנו על פי הצורך.

פרמטר שלישי. שירות ואחריות. השירות צריך להיות אמין, עמידה בכל מה שסוכם בינינו, ביצוע העבודה על פי התקציב שנקבע וכמובן על פי לוח הזמנים שסוכם בינינו, וכן הוא צריך לספק לנו אחריות מלאה על העבודה שהוא מבצע ועל המוצר הסופי.

איך בוחרים מעקה מעוצב, יפה ובטוח לשימוש 

כעת נציג 5 טיפים לבחירת עיצוב מנצח עבור מעקות זכוכית ברמת גימור גבוהה

ראשית, אנחנו צריכים לבחון כיצד המבנה והעיצוב של המעקה יכול להתאים למקום בו אנחנו רוצים להתקין אותו, לעיצוב הכללי וכמובן לצרכים שלנו.

שנית, אנחנו צריכים לראות כיצד העיצוב משלים את המבנה ויוצר זרימה נכונה של החלקים השונים בתוך החלל. בין אם זה חדר מדרגות או מרפסת. העיצוב צריך להיות חלק בלתי נפרד ממנו.

שלישית, יש לבחון איך המעקה יכול להוסיף למקום. למשל, לא חייבים לבחור זכוכית חלקה, אפשר לבחור זכוכית בסגנונות אחרים שייצרו אווירה אחרת, ייחודית. זה יכול להוסיף לעיצוב של המקום.

ארבע, יש להקפיד לבחור עיצוב שיהיה אפשר לתחזק בצורה נוחה ופשוטה. למשל, באופן כזה שלא יישארו סימנים של ידיים או כתמים אחרים. זה גם יהיה הרבה יותר נוח וגם הרבה יותר יפה.

חמש, רצוי לבחור עיצוב שיאפשר אחיזה נוחה ובטוחה במעקה, בכל חלק ממנו, הן עבור ילדים והן עבור מבוגרים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here