מקור: Pixabay,com

מדי יום ביומו אנו יוצאים מפתח הבית, ועושים את דרכנו לעבר מקום עבודתנו. מדובר בסדר יום יעיל, נעים – וכזה המביא לנו תחושת סיפוק רבה. במקביל לכך, חשוב להדגיש כי על סביבת העבודה להיות בטוחה ומיטבית עבורנו ועבור הקולגות שלנו. כיצד נוכל להגשים זאת? על ידי פניה אל אנשי המקצוע שידריכו אותנו כיצד להתנהל – ולשמור על כללי הבטיחות על הצד הטוב ביותר.

כל מעסיק מבין כי עליו לשמור על בטיחות עובדיו ועל בריאותם. זאת במקביל לשמירה מיטבית על הנכסים השונים של מקום העבודה. לשם כך, יש ליצור קשר עם הגורמים הרלוונטיים – ולהעביר הדרכת בטיחות לעובדים. מדובר במענה חשוב מאין כמוהו, שעתיד להפוך לחלק בלתי נפרד מחייהם של העובדים. בשלב זה, ניתן לפנות אל חברת אשר אביזמר בטיחות לעד בע"מ – ולקבל מענה מקצועי, אמין, איכותי ומוקפד. חברה זו עוסקת בהנגשת תחום הבטיחות והגהות. זאת על ידי הקפדה על תכנון, ביצוע ובקרה של תכנית בטיחות שנתית. נשמח לעמוד לרשותכם.

 

תפקידו של ממונה הבטיחות

חשיבות השמירה על בטיחות מקום העבודה – היא גבוהה ביותר, שכן היא שומרת על איכות חייהם של העובדים. מעבר לכך, באמצעות פעולה תדירה זו, ניתן לשמור על תנאי השטח של בית העסק. בכדי שתוכלו גם אתם להבטיח זאת, יש לפנות אל ממונה בטיחות – ולהסתייע בשירותיו החשובים.

ממונה הבטיחות משמש, למעשה, כאיש מפתח בכל מפעל, אתר תעשייה, משרד או כל בית עסק אחר. זאת לאור העובדה שהוא מנחיל את דרכי הפעולה והשמירה על הבטיחות של כלל העובדים. תחומי האחריות של מומחה כוללים, בין היתר, את עבודת האיתור של מפגעי בטיחות בשטח, יצירת תכניות עבודה לעתיד, כמו גם להעביר את הידע שלו לעובדי המקום. בזכות הדרכות הבטיחות הללו, יידעו העובדים כיצד ליישם את הידע בפועל – ולספק את חלקם בשמירה על תחושת הביטחון הכללית.

 

לספק שירותים איכותיים וחשובים

לצד העברת הדרכות בטיחות, בכדי לשמור על בטיחות מקום העבודה – יש לבצע סקר סיכונים. בהערכת הסיכונים הכוונה היא להשקעה קבועה, איכותית ומקצועית, בזכותה ניתן לאתר פתרונות אפשריים לכל תרחיש עתיד להגיע. כך או כך, לקבלת מענה מתקדם ובסטנדרט גבוה, אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת אשר אביזמר בטיחות לעד בע"מ. החל מהעברת הדרכות בטיחות לעובדים, הכנת תכנית ניהול הבטיחות, ריענון מלגזה ועד סקר סיכונים – אנו מציעים שירותים חשובים ואיכותיים. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 054-475-5571

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here