קרדיט: amsecurity.co.il

האמירה "ביתך הוא מבצרך" אינה רק סיסמה ריקה. הבית שלנו הוא מקום המפלט בו אנו יכולים להרפות, לנוח ולחוש בטוחים יותר מכל מקום אחר. זהו המקום אליו אנו חוזרים לאחר יום קשה ומרשים לעצמנו להרגיש בנוח. כדי שתחושה זו אכן תישמר, חשוב שנשקיע משאבים כדי לשמור על ביטחוננו האישי ועל רכושנו. עם מעל שלושה עשורי ניסיון ואלפי לקוחות מרוצים, א.מ. מערכות אבטחה מייעדת עבורך את הפתרונות המתקדמים ביותר כדי לשמור על ביטחונך.

בשגרת היום יום שלנו, אנו לא מעלים על דעתנו שהבית שלנו עשוי להיות חשוף לאיומים שם בחוץ. רוב, חיים עם תחושת ביטחון בסיסית ומאמינים כי "לי זה לא יקרה". למרבה הצער, סיכונים רבים ניצבים בפני ביתך ומשפחתך מבחוץ ולעתים – גם מבפנים. בשנים האחרונות, אמצעי האבטחה נעשו מתקדמים ונגישים לציבור יותר מאי פעם. זוהי הזדמנות חשובה לשלב בביתך כלים טכנולוגיים שיאפשרו לך לישון טוב יותר בלילה. באמצעות מערכות אבטחה לבית העסק ולבתים פרטיים ומשותפים כאחד, ניתן יהיה לשמור על תחושת הביטחון.

לאתר איומים מבפנים ומבחוץ

חדרי מדרגות עשויים לעתים קרובות להוות מוקד לגורמים מפוקפקים רבים. כאשר הכניסה הראשית לבניין שלך פרוצה לכל עובר ושב, היא טומנת בחובה טווח רחב של סיכונים. תקיפות ופגיעות מיניות רבות התרחשו בחדרי מדרגות של בניינים ודמויות שוליים שונות כמו מחוסרי דיור ומכורים לסמים עשויים להפוך אותם למקום מחסה זמני. כדי לפקח על הנכנסים והיוצאים לבניין ולשמור על מרחב בטוח, אנו עומדים לרשותך ונסייע לך להתקין אינטרקום לבית משותף בשילוב מצלמה או בלעדיה, בהתאם להעדפותיך.

עם זאת, למרבה הצער האיום הממשי ביותר עשוי להגיע דווקא מבפנים. לא אחת שמענו בתקשורת על בעלי מקצוע כמו מטפלות או עובדי ניקיון שביצעו מעשי גניבה ובמקרה הגרוע יותר, ביצעו מעשי התעללות נפשעים בחסרי ישע. התקנת מצלמת אבטחה נסתרת בבית המסונכרנת למכשיר הנייד תאפשר לך לדעת מה קורה בביתך בזמן אמת.

פתרונות האבטחה המובילים בעולם

אנו בא.מ. מערכות אבטחה מאמינים כי הביטחון שלך הוא מעל לכל ומייעדים עבורך את האמצעים המתקדמים והאיכותיים ביותר בשוק שיאפשרו לך להתנהל בראש שקט ובידיעה שהמרחב הבטוח ביותר שלך, אכן בטוח. למידע נוסף על מגוון השירותים ולהזמנת מערכת מצלמות אבטחה, ניתן להתקשר עוד היום למספר 053-5563300  ואחד מנציגינו יספק לך את כל המידע הנדרש על מנת להתחיל בהתקנה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here