אתם חושדים שאחד העובדים גונב כסף מהקופה, שיש לכם מרגל שמעביר מידע למתחרים או שבן או בת הזוג כבר לא ממש נאמנים. אתם גם בטוחים שתוכלו להגיע לתשובות לבד, או שחקירת המשטרה היא הפתרון הטוב ביותר. בפועל, לא בטוח שזה הצעד הנכון. למעשה, עם המשאבים והידע של החוקר תגיעו לתשובות מהר יותר, וזה לא היתרון היחיד שלו. אז למה בכל זאת כדאי לפנות לאנשי המקצוע ולא לנסות לבד?

 

בגידה? אפשר להוכיח אותה

אולי ראיתם בסרטים את הבעל שעוקב אחרי אשתו או את הרעייה שבטוחה שתגלה בעצמה האם בעלה בוגד בה. הם מחטטים זה לזו בהודעות האישיות, אולי עוקבים אחריהם במהלך הערב ואולי הם מסתפקים בתחושה אישית כדי להחליט שזהו, האמון נפגע והקשר הסתיים. בפועל יכול מאוד להיות שהחששות שלכם דווקא לא קשורים לבגידה, ואולי זה העומס במשרד שגורם לו להגיע בשעות מאוחרות מדי יום, והמעקב שלכם לבדו לא יספיק. חוקר פרטי בגידות במרכז מצויד בכלים מתקדמים כדי לעשות את המחקר הזה במקומכם, ובזמן שאתם ממשיכים לנהל את הבית ואת העסק, משרד בקר חקירות ושירותי מידע יספק לכם את כל התשובות לכל השאלות.

 

עובד גונב? חכו לראיות

הכסף אולי נעלם מהקופה ויש לכם חשוד מרכזי במעשה, אבל חשד לבדו אינו מספיק כדי לפטר או כדי להגיש תלונה במשטרה. למרבה המזל אפשר לחקור את הנושא בשקט, בלי לעורר את זעמו של אף אחד ובלי להיכנס לחיכוכים עם עובד שעלול להיות מואשם על לא עוול בכפו. זה הזמן לחפש חוקרים פרטיים במרכז ולאפשר להם לפעול עם כל הכלים שעומדים ברשותם. מביצוע בדיקות פוליגרף לכלל העובדים ועד לשימוש באמצעים טכנולוגיים כדי להבין מה בדיוק קרה ומי גונב כספים או מדליף מידע, תוכלו לדעת מה באמת קורה – ואיך נכון לכם לפעול.

 

חקירה פלילית? מישהו דואג לכם

עוד סיבה טובה לפנות לחוקר הפרטי היא כאשר נדרשת חקירה פלילית ואתם לא ממש בטוחים שמישהו במשטרה פועל למענכם. זו לא אשמת המשטרה, כמובן, שהרי כוח האדם שעומד לרשותה לא תמיד מספיק לחקירה יסודית ומעמיקה בתוך זמן קצר. מנגד, כשאתם מגייסים לעזרתכם משרד חקירות אישיות, יש מישהו שמתמקד בכם בלבד ואת כל המשאבים הוא מפנה למענכם. זהו אחד היתרונות הבולטים של משרד בקר חקירות ושירותי מידע ואתם מוזמנים ליצור קשר כבר עכשיו בטלפון 052-4442848.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here