הובלות בזול אבל בטוחות
מקור freepik

כאשר חברת הובלות בזול מגדירה את עצמה כך, כדאי לברר מדוע היא עושה זאת? האם היא רוצה לשבור את מחיר השוק או שהיא פשוט חברה שרק רוצה שכולם יפנו אליה, אבל היא לא באמת נותנת שירות טוב.יש אין ספור חברות הובלה, בכל מיני ערים ומקומות לדוגמא אם תחפשו הובלות פתח תקווה תגיעו לעשרות מובילים אז איך לבחור את המוביל הבטוח ביותר.

כמו שידוע לנו תמיד הובלות בזול עלולות להתברר כהובלות ביוקר. הובלה חייבת להיעשות על הצד הטוב ביותר. להוביל לאדם מסוים תכולה ורכוש אשר אמורים להגיע למקום מסוים בשלמות וללא פגם. השאלה הנשאלת היא האם מדובר על חברת הובלות שעושה הובלות בזול יחסית לשאר בהפרש קטן של מחיר, או שמדובר על חברה שמנסה רק לגרום לכך שהיא תעשה כמה שיותר הובלות ביום ואז מדובר על חאפרים שלא כדאי להתעסק אתם.

ראשית מבררים על הביטוח

בשוק ההובלות פועלות הרבה מאוד חברות ללא פוליסת ביטוח מתאימה, כך שאם חלילה ישבר  לכם משהו במהלך ההובלה, הם לא יפצו אתכם על כך. חשוב מאוד לבדוק לפני שמתקשרים עם חברת הובלה, האם יש לה ביטוח. עם כמה סבלים היא מגיעה כדי לעשות את ההובלה. יש כאלה שמגיעים עם מינימום של עובדים ובסוף ההובלה לוקחת הרבה יותר זמן ממה שהיא אמורה לקחת.

הובלות בזול זה לא הפרמטר לפיו אמורים לבחור חברת הובלות. צריך לבדוק אמינות וניסיון, לקרוא על החברה באינטרנט ואם יש לה אתר להיכנס אליו ולבדוק מה כותבים עליה והאם יש עליה המלצות.

כל שנה כ-1000 דירות עוברות דירה…

בענף ההובלות יש הרבה מאוד שחקנים והוא מכניס כל שנה כ-500 מיליון שקלים. אין שום תחליף להובלה אם צריכים הובלה. זהו ענף יציב עם ביקוש לאורך כל השנה. היום יש גם מחירונים של כל חברה עליהם אפשר ללמוד גם באתר האינטרנט שלה וגם ממידע אחר הנמצא ברשת. הובלות בזול הן בעצם הובלות המחיר המקובל. כלומר אין דבר כזה בזול, אף אחד לא ייתן לחברה קיקיונית להעביר לו דירה אם אין לו ביטחון שהתכולה והרכוש שלו יגיעו בזמן ושלמים בדיוק כפי שהם.

מומלץ כמובן לעבוד רק עם חברה שיש לה פוליסת ביטוח.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here