מייבש אוויר תעשייתי
קרדט - ארווין מערכות קירור

סביר להניח כי עד עכשיו לא יצא לכם לשמוע על מייבש אוויר, אלא אם אתם מתחום התעשייה, ויצא לכם כבר לעבוד עם מכשיר זה. אבל אם מסיבה כל שהיא, אתם זקוקים לאחד כזה עכשיו, זה הזמן לגלות מה הן היתרונות של המכשיר, לפי אלו קריטריונים חשוב לבחור מכשיר מתאים, וכמובן, היכן תוכלו למצוא מכשיר אמין ועמיד? על השאלה האחרונה יש לנו תשובה כבר עכשיו! חברת קירור ארווין ישמחו לעמוד לשירותכם, ולספק עבורכם מגוון מייבשי אוויר אמינים ובמחיר משתלם.

עד כמה חיוני מייבש אוויר תעשייתי בתחום העבודה שלכם?

זה ידוע כי לחות מהווה איום על התעשייה. גם כאשר מדובר על חומרי בנייה עבור דירות, בתים ובניינים, כמות קטנה של מים עלולה לחלחל פנימה ולגרום נזק משמעותי. הלחות מסוכנת פי אלף מטיפה אחת של מים. ברמה התפקודית והכלכלית היא גורמת לנזק של ממש, והיא עושה זאת גם במפעלים וגם בפריטים שהם מייצרים.

מים מעודדים היווצרות של נזקי לחות. האוויר חייב להיות יבש ככל האפשר כדי שהפעילות התעשייתית תימשך כרגיל, שכן ירידה בלחות מביאה לשמירה על המכשירים, מה שמאפשר להם לפעול לאורך זמן רב יותר ובאופן הטוב ביותר. מכשיר איכותי שהותאם לספיחת לחות מהאוויר הוא מייבש אוויר תעשייתי.

כיצד מתפקד מייבש אוויר תעשייתי?

מייבשי אוויר תעשייתיים מסירים לחות מהאוויר, מה שהופך אותו לייבוש. בדומה לזרם מים, הרטיבות הנישאת באוויר מאוד לא נעימה. גם אם אנחנו לא יכולים לראות אותה, אנחנו בהחלט מרגישים אותה. פירות, עצים, ירקות ופריטי מזון אחרים, כמו גם חפצי מתכת, מושפעים כולם מלחות. רטיבות היא האויב העיקרי של מוצרי אלקטרוניקה. תפקידו של מייבש האוויר להבטיח שהאוויר יהיה יבש והמכשור המכני יוכל לפעול ברמה גבוהה ביותר. בדרך זו, לא תצטרכו לדאוג לגבי נזק וזמן השבתה יקר.

כמרכיב של מערכת אוויר דחוס, מייבש אוויר תעשייתי מייצב את לחץ האוויר ואוגר כל טיפת מים. מכיוון שהוא עובר מחזור דחיסה קבוע, למכשיר האיכותי והחסכוני הזה יש מעט מאוד בלאי. בנוסף לסילוק מזהמים מהאוויר, המוצר מקדם הפרדת נוזלים ממנו. מכשיר זה אמין, פועל בשקט, ואין לו סיכונים בטיחותיים. לרכישת מייבש אוויר איכותי ואמין היכנסו לקטלוג המוצרים של חברת קירור ארווין.

מייבש אוויר
קרדיט – ארווין מערכות קירור

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here