הפתרונות להובלות המורכבות ביותר

ארגזים עם מצעים וכלי מטבח, ספה או שולחן כתיבה? אלה הפריטים הקלים ביותר ברשימה שלכם. רגע לפני שאתם עוברים דירה או משרד, כדאי להתמקד בפריטים הגדולים והמורכבים יותר. הפסנתר היוקרתי והמפואר שלכם, למשל. אם אתם מתכוננים ליום הגדול ומתחילים לארוז בקצב מסחרר, תנו לנו לעצור אתכם רק לרגע כדי לוודא שאתם ערוכים ומוכנים כראוי. כלומר, לפני שתגיעו לדירה החדשה ותגלו שהסלון היקר שלכם לא נכנס למעלית.

עוברים עם המטבח

במעבר לדירה חדשה אתם בוודאי רוכשים לא מעט ציוד, וגם מקבלים בברכה את העיצוב שהשאירו הדיירים הקודמים (או את זה שהשאיר הקבלן). מצד שני, רבים מעדיפים להעביר את המטבח שלהם איתם, ורבים אחרים חוסכים לא מעט עלויות כשהם רוכשים מטבח יד שנייה. הבעיה מתחילה כשצריך לפרק, לשנע ולהרכיב מחדש, שלוש משימות גדולות שהופכות יחד למטלה כמעט בלתי אפשרית. אם כן, כשאתם מזמינים חברת הובלות בירושלים או במודיעין, למשל, וודאו שיש לה את הציוד והמיומנות לסייע במשימה המורכבת הזו. צוות ארט-מובינג, אשר בעל ניסיון רב בפירוק והעברת מטבחים, יוכל לעזור לכם גם בפרויקט הזה.

מעבירים את הפסנתר

הפסנתר היוקרתי עובר במשפחה, ועליו למדתם לנגן את הצלילים הראשונים עוד כשהייתם ילדים. באופן טבעי הוא צפוי להמשיך גם לדירה הבאה שלכם, אבל המשימה הזו הופכת למורכבת במיוחד לנוכח הגודל והמשקל שלו. אל המעלית הוא לא נכנס, ונשיאת הפסנתר אל הקומה השלישית בדירה החדשה בבית שמש תהיה מאתגרת למדי. אז מה עושים? לפני שבוחרים חברת הובלות בבית שמש מגדירים במדויק את הצרכים שלכם, ואת הצורך בהעברת הפסנתר באמצעות מנוף. עם צוות מיומן וציוד מתאים, המשימה הזו תושלם בהצלחה.

אריזת והובלת משרד

נניח את הבית בצד ונתמקד במשרד, או ליתר דיוק – במעבר למשרד החדש שלכם. אחרי שבחרתם לוקיישן מצוין (מודיעין למשל) והחלטתם להשקיע ביצירת סביבת עבודה נעימה במבנה המשרדים המרהיב, הגיע הזמן להתחיל לארוז ולהתכונן למעבר. בפועל, אין לכם את הזמן הדרוש כדי למיין קלסרים, לארוז את כלי המטבח ולהכין את מוצרי האלקטרוניקה והציוד המשרדי לקראת היום הגדול. חברת הובלות במודיעין תוכל לעזור לכם גם עם המשימה הזו. במקום לארוז לבד, תנו לצוות המנוסה והמיומן של ארט-מובינג לעשות את זה בקלות, ביעילות ובמהירות רבה. אתם מוזמנים לתכנן את יום המעבר המוצלח שלכם כבר עכשיו וליצור קשר עם נציגי החברה בטלפון 052-6524343.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here