חברת הובלות משטחים

בהרבה מאוד העברות, המובילים מעבירים בצורה ידנית כל פריט. אולם, ישנם סוגים של פריטים אותם יעדיפו להעמיס על משטח, אותו מרימים אל המשאית באמצעות מלגזה. בטכניקת הובלה זו, משתמשים כאשר יש כמות רבה של סחורה להעביר. הובלות משטחים, לא נפוצות בהעברת בית פרטי. בדרך כלל, מצע המשטח הוא רפסודת עץ. מהיכן מגיעים הרפסודות אותם לוקחים ילדי ישראל למדורות ל"ג בעומר? כולנו כשהיינו ילדים, היינו אוספים רפסודות מעץ מאזורי תעשייה. ומהיכן הגיעו הרפסודות לאזורי התעשייה? המשאיות המובילות את המשטחים, פורקות משטחים של רפסודות עם סחורה בחנייה של בית העסק. לא תמיד אוספת חברת ההובלה את כל הרפסודות, וכך נשארות רפסודות מיותרות, אותם גררו הילדים ל"מחבוא", ובהם השתמשו למדורת ל"ג בעומר. 

כיצד מתבצעת הובלת משטחים?

כדי להעמיס את המשטח על המשאית, משתמשים ברכב זעיר, אליו מוצמדת מלגזה. בהעברת המשטח אל המשאית אין צורך בכוח אדם, למעט נהג המלגזה. כאשר המשטחים מועמסים בתוך מכולות ענק, ייסע רכב המלגזה הזעיר בתוך המכולה, ויניח את המשטח בקצה המכולה. בכל פעם, יצטרך הרכב הזעיר לנסוע פחות, עוד שהמכולה תתמלא לגמרי. בחנויות של הרשתות הגדולות, מתבצעת פריקה של משטחים מדי יום. הלקוחות המגיעים לקנות בסופרים ובחנויות, אינם רואים את פריקת המשטחים. משאית ההובלה ורכב המלגזה, מגיעים אל החלק האחורי. הארגזים הנפרקים מהמשטחים, מוכנסים בדלת האחורית ישירות אל המחסן. 

העברת משטחים לגובה.

באתרי בנייה, יש להעביר את המשטחים של חומרי הבנייה מהמשאית לקומות גבוהות. לכן, מנוף מיוחד מעביר את המשטח ממשאית ההובלה, אל הקומות בבניין אותו בונים. במקרים של העברת דירה בקומה גבוהה, ישתמשו לצורך ההעברה במנוף זרוע עם סולם. פריקת משטחים ממכולה באתר בנייה, יכולה אף להימשך יום שלם. במהלך הפריקה, מקבל כל פועל את חומרי הבנייה הדרושים לו. תפקידם של המנופים הגדולים באתרי הבנייה, הוא להעביר משטחים שונים אל הקומות השונות. 

הובלת משטחים עם מטען רגיש ומסוכן.

לא כל המשטחים המובלים, הם מוצרי מזון. ישנם משטחים המכילים מטען רגיש ומסוכן מאוד כמו תחמושת עבור חיילי צה"ל. במשטחים אלו, יש לנהוג בעדינות ורגישות זהירה. במקרים אלו, יבחרו המזמינים חברת הובלה מקצועית ביותר. חשוב לוודא שהעובדים עברו הכשרה איך להעמיס ארגזים עם מטען רגיש ומסוכן על המשטחים, וכיצד להעמיס בזהירות גדולה את המשטח על המשאית או המכולה. באופן כללי, משטחים עם מטען מסוכן ודליק, מומלץ להעמיס לתוך מכולה עם קירור. 

לאן תרצו להעביר את המשטחים?

מפעלי הייצור השונים, מעדיפים לעבור מול חברת הובלה הפועלת בפריסה ארצית. לפעמים, יהיה על המפעלים השונים להזמין כל יום שירות הובלה לחנות אחרת. לפעמים, יצטרכו המפעלים השונים להעביר באותו יום משטחים לכמה מקומות בארץ, ובמרחקים שונים. לכן, יעדיפו היצרנים, לעבוד מול חברת הובלה אחת קבועה ומקצועית. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here