חורף נעים ויבש

הגג הוא האלמנט היחידי אשר מפריד למעשה ביניכם לבין פגעי מזג האוויר. הוא אמנם בנוי מבטון וברזלים, אך למרות החוזק והרמה הגבוהה של האיטום הוא עלול להיות חדיר למים. היקוות של מים על גג בית או בניין עשויה לגרום לחלחול הדרגתי ובהמשך לחדירה של מים בעיקר בימי גשם. על כן כדאי מאוד שהגג יהיה אטום באופן מוחלט וזאת ניתן לבצע רק על ידי הזמנת אנשי מקצוע מומחים. פעולת האיטום כרוכה בכמה שלבים אשר יש לבצע אותם על פי הסדר.

עבודה איכותית ואמינות

זיפות גגות היא פעולה שנמצאת אתנו כבר שנים רבות ותמיד מוכיחה את עצמה כיעילה ומועילה. את הזיפות מומלץ לבצע בתקופת הקיץ ולא להמתין ליום הגשום הראשון. הזפת היא חומר ידידותי כיוון שהיא מורכבת בעיקר מעץ. אין כל חשש משימוש בחומר, הזפת תאטום את הגג בהרמטיות ולא תאפשר חלחול של מים דרך הגג.

ישנן פעולות נוספות אשר ניתן לנקוט בהן, אחת מהן היא איטום גגות. את האיטום מבצעים על ידי פרישה של יריעות מיוחדות שמודבקות אחת לשנייה באמצעות חום. את הפעולה הזו כדאי להשאיר בידיים של בעלי מקצוע. ישנם דברים רבים שצריך לדעת ורק בעלי ניסיון רב בתחום יבצעו את העבודה כמו שצריך ויביאו לאיטום נכון של הגג.

מתחת לפני השטח

נזילה במרתף היא תקלה לא נעימה בכלל וכדאי לטפל בה ברגע הגילוי. ניתן לבצע איטום מרתפים מקצועי על ידי פניה לחברת איטום וותיקה. את האיטום אפשר לבצע גם במבנים שכבר קיימים. ישנם משתנים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר אנו מגיעים לבצע איטום למרתף. החל מסוג הקרקע שעליה בנוי הבית או הבניין וכלה בשיפוע ובאפשרויות הניקוז שלה.

מרתפים הם אתגר בתחום האיטום, ולכן מומלץ לפנות רק לחברה אשר הוכיחה את עצמה בעבר. התהליך מורכב משלבים ואסור להתעלם מאף נתון בשטח. חברת א.א. אדיב בע"מ הינה חברה אשר מתמחה בעולם הזיפות ואיטום הגגות. החברה מציעה שירותים שונים כמו איטום קירות חיצוניים זה ומחזיקה בצוות מיומן של פועלים מנוסים. אתם מוזמנים לפנות אלינו במספר 03-7322677 ולקבל מידע נוסף בנושא .

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here