חשיבותן של מערכות כיבוי אש
קרדיט: Pixabay

שריפה היא אחד מהדברים המאיימים ביותר על קיומם של בני האדם. שריפה יכולה להתרחש בכל מקום, בין אם בשטח, בבית, בעסק, או בכל מקום אחר. שריפה מתרחשת במקום סגור לדוגמת עסק, או בית, עלולה להסתיים באסון גדול, מאחר ובמקומות אלה, יש ציוד רב וכן אנשים. על מנת למנוע אסון כזה מבעוד מועד, מומלץ לבצע היערכות נכונה הכוללת התקנת מערכות כיבוי אש. כוחן של מערכות אלה, הן בהצלת חיי אדם, תוך אספקת הגנה מרבית ושמירה על חיי אדם ורכוש. שריפה יכולה לתפוס אתכם ברגעים שאתם הכי לא מוכנים, היא מתפשטת במהירות, וקשה מאוד לעצור אותה במיוחד כשהיא מתפשטת במקומות סגורים . על מנת להיות בטוחים מכל הבחינות, עליכם לבצע התקנת מערכות כיבוי אש רק עם המומחים בתחום. אם אתם מבינים את חשיבות התקנת מערכות כיבוי אש, חשוב לא פחות לצורך התקנתם לבחור את החברה האיכותית ביותר בתחום זה. חברה מנוסה תתקין לכם את מערכת כיבוי האש האיכותית, האמינה והטובה ביותר. חברת מיקוד תקשורת וביטחון, בעלת ניסיון של מעל 30 שנים מספקת מענה בכל תחום מערכות בטיחות אש , תוך סיוע מלא בייעוץ, ליווי, תכנון והקמת פרויקטים. עד לקבלת היתר כיבוי אש, כמו כן החברה מבצעת תחזוקה שוטפת לכל מערכות האש וציוד אש. החברה פועלת בכל הארץ ולרשותה קו חם לתמיכה 24/7 למנויי החברה .לחברה רישיונות מתאימים ממכון התקנים לעסוק בתחום.

יתרונות של מערכות כריזה

מערכות כריזה מיועדות למגוון רחב של מקרים. יש מערכות המשמשות לכריזה חירום לפי תקן ויש במוסדות שונים כבתי ספר, ומוסדות נוספים, וכן יש מערכות כריזה גם בחברות ובעסקים. בין שלל הסוגים של מערכות הכריזה, יש המשמשים למקרה חירום, בו יש סכנה ויש להתפנות מהמקום, יש מערכות כריזה המשמשות לצורך הגנה מזרים לא רצויים ועוד. קיים מגוון רחב של מערכות כריזה, הכל מותאם לפי הצרכים ואופי השימוש. מומלץ מאוד לפנות לחברה בעלת ניסיון בתחום, שתתאים לך את מערכת הכריזה הטובה ביותר עבור הצרכים שלכם. מדובר על פיזור רמקולים בחלל המבנה  והחצרות בעלי עוצמה, אשר מותקנים במבנה ראשי, והם עמידים מאוד ומשמשים לאורך זמן. המערכות משמשות גם לכריזה בזמן שריפה והן מחויבות לעמוד בתקן מיוחד, והן מיועדות גם לשימוש בבקרת עשן. באם יש שריפה במקום בו מערכות אלה מותקנות, הן עובדות ומפעילות הודעות פינוי . בבתי ספר המערכות משמשות בנוסף להשמעת צלצולים מוזיקליים נעימים ברמקולים  

חשיבותו של יועץ בטיחות אש

על מנת לשמור על בטיחות וביטחון רכוש וחיי אדם, כל גוף ציבורי, מוסדות שונים, בנייני מגורים ועוד,  חייבים בתשתית בטיחות מקצועית בכל מקרה שמתרחשת שריפה במקום. על מנת שרשויות הכיבוי יאשרו מערכת בטיחות זו, יש לעמוד בתקנים אשר קבועים מראש. לשם כך חשוב להסתייע ביועץ בטיחות אש. מדובר באחד ממקצועות הבטיחות החשובים ביותר, כאשר היועץ מחויב לסיים קורס מיוחד של ממונה בטיחות אש, וכך ברשותו תעודה מוכרת מטעם משרד העבודה והרווחה. על יועץ בטיחות אש להיות בקיא בכללים ובתקנות, הרי שחיי אדם יכולים להיות תלויים בעבודתו. צוות יועצי בטיחות אש מיומנים ומקצועיים תוכלו למצוא בחברת מיקוד תקשורת וביטחון, מספקת מענה לצרכים השונים בתחום האש, התקשורת והביטחון, תוך סיוע מלא בייעוץ, ליווי, תכנון והקמת פרויקטים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here