קרדיט: tombstone.co.il

מומחה לכל עיצוב כל סוגי המצבות

לפעמים אנשים מתקשים להתאבל על יקיריהם ליד מצבה. כשאתם מתגעגעים למישהו, קשה להרגיש מחוברים אליו רק כשהוא יושב ליד פיסת אבן. אפילו המצבה המעוצבת והיפה ביותר יכולה ממש להרגיש כמו לוח קר. למרות שזה אולי לעולם לא יחליף במלואו את החום שהקרין אדם אהוב, יותר ויותר אנשים מבקשים להפוך את המצבות לאישיות יותר. הם בוחרים לכלול דמות של יקירם על מצבה. עיטורי קבר כמו תמונת מצבה פשוטה יכולים לגרום לסמן קבר להרגיש מיוחד יותר. זה יכול גם להוסיף מגע חם ואישי לאנדרטה שלעתים קרובות מרגישה לא אישית. מצבות מיוחדות תמונות הן דרך נפלאה לזכור ולהנציח את האהובים עליכם ביותר.

מצבות עם תמונות

הרעיון של הוספת תמונות למצבות אינו חדש. עוד בשנת 1845, שני צלמים צרפתים פיתחו תהליך שאפשר לתמונות צילום להיצמד לקרמיקה על ידי שריפה של האבן בתנור בכבשן. תמונות קרמיקה אלו הורכבו לאחר מכן על המצבות. זוהי רק דוגמה אחת לאופן שבו ניתן להוסיף תמונה לקבר הרבה לאחר בניית המצבה. כיום המצב קצת שונה, בזכות פיתוחים של כלים טכנולוגיים כמו למשל מחרטת לייזר. אשר מאפשרת למעצבי מצבות להוסיף תמונות ושאר מוטיבים דקורטיביים למצבה שלכם. בצורה המהירה ביותר, האיכותית ביותר שתלווה אתכם לאורך זמן רב. לרכישת מצבה עם תמונות מומלץ כצעד ראשון לפנות לבית מלאכה מקצועי ובכל מוניטין ללא רבב.

חברת אבנים בניהולו של טל חזן פועלת כבר שנים רבות בתחום עיצוב מצבות מיוחדות שונות. מצבות בגדלים וסגנונות שונים, שנבנות ומעוצבות מחומרי הגלם הטובים ביותר לבנייה ועיצוב של מצבות.
החזון של החברה שלנו הוא לספק לקהל האבלים הישראלי מצבות עם תמונות, היוקרתיות, היפות והחזקות ביותר בשוק המצבות בארץ. על מנת לספק את התמיכה הנדרשת לכם לעבור את התקופה הקשה של אבל וצער. בליווי תודעת השירות הטובה ביותר והמחיר המשתלם ביותר בשוק המצבות הישראלי, טל מזמין אתכם להתרשם מבית המלאכה המקצועי ביותר בארץ. לבחירת מצבה וייעוץ של מצבות מעוצבות בסגנונות שונים ומותאמים, חברת אבנים מזמינה אתכם להרים טלפון כבר היום.

קרדיט: tombstone.co.il

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here