credit: pixabay

כשחושבים על שירותי חוקר פרטי בגידות הן אסוציאציה נפוצה. עם זאת, כשמדובר במשרד מקצועי ומנוסה המחזיק באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, היצע הפתרונות עשוי להיות רחב בהרבה. כיום, בעלי עסקים וארגונים רבים נעזרים בשירותי משרדי חקירות על מנת לבצע בדיקות פוליגרף לעובדיהם. ישנם מקרים רבים בהם שירות זה נעשה נחוץ במקום העבודה. כאן, מסביר צוות ויצמן יער מתי נדרשת הבדיקה וכיצד היא מתבצעת.

פתרון אידיאלי לגיוס עובדים בטוח

תפקידים רבים במקומות העבודה כוללים גישה למידע רגיש. בין אם מדובר במידע ביטחוני שמור היטב או בסודות מסחריים יקרי ערך, העיקרון הוא זהה – אנו רוצים לדעת שהמידע הזה מגיע אך ורק לעיניים הנכונות. כדי להבטיח שאנו מפקידים את התפקידים הללו בידיים נאמנות, חשוב שנדע כמה שיותר על המועמדים שלנו למשרה. כיום, בדיקת פוליגרף הפכה לאמצעי שגור בתהליכי גיוס למשרות מסוג זה. איש המקצוע שלך יגיע עם המכשיר למקום העבודה ויציג שאלות לעובדים כדי לוודא שאין בכוונתם לעשות כל שימוש לרעה במידע וכי אין להם כל אינטרס זר להתקבל לעבודה במקום.

המכשיר בוחן מגוון מדדים פיזיולוגיים במהלך החקירה כמו דופק, נשימה והולכה עצבית. על פי מדדים אלו, ניתן להעריך האם הנחקר משקר או דובר אמת. זוהי הסיבה שהפוליגרף מגונה גם בשפה היום-יומית "מכונת אמת". בדיקת הפוליגרף תאפשר לך לסנן באופן יעיל את המועמדים שלך וליהנות משקט נפשי בידיעה שהאיש שמחזיק במידע שלך ישמש לך כאיש סוד נאמן.

לשמור על סביבת עבודה בטוחה

אנו בוויצמן יער נשמח להיות השותפים שלך בשמירה על סביבת העבודה שלך מפני כל פעילות חשודה. בתור חברת חקירות מנוסה, הפועלת במשך עשורים בישראל, אנו מביאים עמנו אמצעים מתקדמים המאפשרים לנו לערוך חקירות בכל רחבי העולם. הפתרונות הטכנולוגיים המגוונים שמיושמים במשרדנו, הופכים את תהליך החקירה לחכם ויעיל יותר ומאפשרים לך לראות תוצאות במהרה. רוצה להתחיל לייעל בהקדם את מאמצי הגיוס שלך? הצוות שלנו זמין עבורך בכל עת וישמח להשיב על כל שאלה שלך. לפרטים נוספים, ניתן להתקשר כעת למספר 03-5627777.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here